Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
50 cm3
4 KM
6500 Nm
999999.99 s
Pojazdem jest Jawa 20/50 Pionyr. Zakupiona w 93 roku przez mojego dziadka. Dziadek kupił ją w średnim stanie i wzioł sie odrazu za generalke silnika. Po remoncie dziadek pojezdził nią pare razy i zostawił w garażu aż do 2009 roku. W 2009 roku zdecydowałem się wyciągnąc jawke z kurzu i próbować ją odpalic. Odpalanie po tylu latach niestety nie powiodło się więc zaniosłem ją do znajomego mechanika. Mechanik wymienił mi pare częsci za 80zł i jawka odpaliła. Paliła pięknie ale był jeden problem. Biegi w Jawce się strasznie sypały. Jedynka i dwójka jakoś wchodziły a trójka ciągle wyskakiwała. Jeździłem tą jawką około dwóch dni aż do momentu kiedy całkowicie rozsypał się automat do biegów. W tym roku przed wiosną mam zamiar odpciować swoją jawke i zrobic żeby wyglądała jak wyszła z fabryki. Posiadam na nią papiery nawet w papierach mam napisane w którym roku zmieniono kolor pojazdu na czarny hehehe. (Poprzednio jawka była zielono biała)
Nigdy w życiu! Jawka i tak jest bardzo mocna i szybka!
Silnik jawa 223 Chłodzony powietrzem. Jednocylindrowy. Bardzo mocny i szybki silnik! Wszędzie da sobie rade. I te 3 biegi :)
Mało było podrózy niestety.. :(
+ Osiągi
+ Moc
+ Dzwięk silnika
+ wygoda jazdy
+ radośc z jazdy
+ Jawa jest bardzo ładnym motorkiem
- Trudny dostęp do silnika. Praktycznie trzeba rozkręcic kazda obudowe aby sie do niego dostac.
- Spalanie. żre jak smok
- Awaryjność ale to normalka w Jawach
- Kiepski skręt i kiepska kierownica
- Mały bak
około 70km/h
Jazda na dwójce pod góre pod która moj kolega komarem ledwo co daje rade na jedynce hehe.
Wsk 125..........