Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1971 r.
Zakrzewo
49 cm3
1 KM
0.00 s
Komar 2330 .
Najpierw miał go mój pradziadek, dziadek, tata, no i ja ;)
Co do Komara :
No wiec tak... Oryginalny kolor był trochę jaśniejszy, ale był już w mizernym stanie i dziadek go odmalował. Po za tym to wszystko oryginał. Posiadam do niego papiery i ważne ubezpieczenie. Jest zarejestrowany.
EDIT :
Komar niedawno dostał inny silnik bo w tamtym był pęknięty karter od pedałowania i ciekł olej. Zdjąłem głowice a tam nowy tłok, pierścienie itp. Najprawdopodobniej został wcześniej wyremontowany przez dziadka. Założyłem go i jeździ świetnie ;). Trzeba było w nim wyregulować sprzęgło i zrobić biegi bo wcale ich nie było. Zawiozłem do kuzyna i z nim zrobiłem. W poniedziałek (27.06) odebrałem go i zacząłem śmigać.
Ściągnąłem w końcu ten bagażnik z tyłu. Wkrótce fotki :D. Muszę jeszcze dokupić filtr paliwa i linkę od biegów.
Nic z tego rodzaju...
s38 ,
1,4 km ,
2-suw ,
2 biegi w rączce ,
cicho chodzi ,
równo pracuje ,
Link z filmikiem
http://www.youtube.com/watch?v=QLSfjl12P2Q
Przydało by się wymienić bo trochę miękkie ;/
Wszystkie przejechane Komarem ;)
Dbać , szanować, pielęgnować żeby służył jak najdłużej :). No i dotrzeć 'machine' :D
+ wygodnie się na nim jeździ (Nawet bardzo. Wszyscy koledzy mi to mówią :D)
+ mało pali
+ ma pedały i jak się skończy paliwo to mogę jechać jak rowerem
+ cicho chodzi
+ nie jest chiński
+ pali 'na kopa'
- sprzęgła nie dało się do końca wyregulować i na I i II biegu trochę ciągnie na wduszony sprzęgle
- przydał by się lakiernik
Więcej nie dostrzegłem. Zobaczę jak go dotrę
Posiadanie go, i mimo 40 lat nadal jeździ... :)
Simson s51 Enduro
Jak na razie...