Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Sieradz
71 cm3
7 KM
0.00 s
Simka dostałem w spadku. Na początku miał jasno-zielone ubarwienie, lecz postanowiłem nadać mu nową barwę- czerwoną.
W simka włożyłem trochę kasy, bo była to czysta seria 50cm3, więc też oprócz lakieru to wszystko inwestowałem w silnik.
SILNIK:
Założone zostało:
- Wał wzmacniany od 70cm3 z polerowanym korbowodem i z wypełniaczami
- Cylinder 70cm3 z wypolerowanymi kanałami
- Tłok RZT POWER jedno pierścieniowy
- Sportowy wydech
- Nowa skrzynia 4 biegowa, oryginalna była również 4-biegowa lecz się zużyła
- Nowy koszyk sprzęgłowy MZA wraz z tarczkami i zębatką zdawczą
- Wszystkie nowe łożyska SKF'a
- Nowe zębatki oraz łańcuch
- Rozwiercenie i wypolerowanie gaźnika
ZAWIESZENIE I NADWOZIE:
- Nowe tylne amortyzatory
- Raz totalnie odchudzony pod stunt (zostało: rama,koła,bak,silnik,siedzenie, zero elektryki oprócz zapłonu) a raz w pełnym wyposażeniu na wyprawy.
Dwusuwowy, chłodzony powietrzem, z manualną 4-biegową skrzynią biegów.
Made in Germany
Nooo było ich trochę... ;D
- zapłon Vape
- Leo VInce
- Tarcze z przodu !! xD
+ mało pali
+ nawet wygodny
+ wygląd też jakiś ma i nawet nie najgorszy
+ bardzooo duży dostęp do części
+ mało skomplikowana budowa silnika jak i ramy
+ zrywny, szybki
+ MANUALNA skrzynia
+ Made in GERMANY
- trochę awaryjny, ale wszystko da się zrobić ;P
- 90km/h
- wheelie
- 12 O'clock