Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Chełm
50 cm3
4 KM
3 Nm
0.00 s
Simson z 86r bez akumulatora, kierunków i pozycji (tył-przód). Klakson z cewki ładowania. Wersja uboga, z racji na rok powstania.
MOże nie tuning, ale modyfikacja elektroniki pod stacyjkę, akumulator, ładowanie + kierunkowskazy. Po prostu na miarę nowoczesnych motorowerów.
Oryginalny jednocylindrowy silnik IFA M541. Gaźnik BING 17/15/1106, wydech oryginał przerobiony na absorbcyjny AOA1.
Przednie zawieszenie twarde,po regeneracji, zalane gęstym olejem. Tył standard, choć zbyt miękki.
Zerwanie śruby zębatki na wałku s.biegów w trakcie jazdy. Zaliczenie szlifu na ostrym zakręcie (skończyło się urazem prawego barku).
Simson sprzedany za 1.900 zł. Teraz miło go wspominam, gdyż włożyłem w niego wiele pracy i serca.
Silnik może nie tak precyzyjny i w pełni wykorzystany jak włoskie AM6, ale cholernie wyrzymały i niezawodny. Zresztą atutem jest prostota pracy 2T.
Minusy - brak oryginalnych częsci, a co za tym idzie stare zapasy strasznie drogie.
75km/h i dośc dobre światła jak na 6V.
>=600ccm