Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Stargard Szczeciński
70 cm3
15 KM
15 Nm
9.00 s
Motorek kupiłem nie jeżdżący, w oplakanym stanie. Ułożyłem sobie w głowię wizję jak to będzie wszystko wyglądało no i zrobiłem coś z niczego. Trzymam się planu, koniec już gdzieś tam daleko widać. Jest to Chart z silnikiem Derbi Sendy, wersja EBS. Silnik jest w doskonałej kondycji po generalce, a nawet kilku przeróbkach, przez które trochę ma więcej mocy niż seryjnie... ;D
Dużo rzeczy jest z innych motorów i dorobionych z niczego.
Tutaj tak w skrócie:
-Silnik EBS
-Owiewka Diablo
-Zegary Auto Gauge
-Filtr powietrza Polini
-Kierownica od crossa
-nóżki krokodylki
-Licznik Sigma Sport
-koła i hamulce Hondy NS1
-Nadkole wyspawane z blachy 1mm
i wiele innych, których nie pamiętam, z resztą widać. ;D
Derbi EBS:
-6 biegowy
-chłodzony cieczą
-Cylek Airsal 70 po portingu
-Porting karterów
-Flow
-Sprzęgło Stage6 Racing Carbon
-Wał Top Racing Race
-Gaźnik 21mm Arreche (dysza 100)
-Conti CHR
-Membrana 6 listków
-Łożyska FAG C4
Podgrzewane siedzenia, klimatyzacja, ABS itp ;P
Przód oryginał, tylny wachacz skrócony od MZ, amortyzatory z regulacją twardości
Opony:
-Przód Metzeler M1 110/70/17
-Tył Michelin Pilot 2CT Power 120/70/17
Silnik ;P
Było trochę. ;D
Modyfikować co będzie trzeba aż nie będzie czego ;D
Plusy:
-Zbiera się ładnie jak na 70ccm
-Zrobiony własnoręcznie
-Mam co robić jak się nudzę. ;D
Minusy:
-Dość duże spalanie, ale coś za coś...
Ponad 100km/h...
KTM 300 EXC
Yamaha R1
BMW M3 GTS ;D