Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
50 cm3
3 KM
4 Nm
0.00 s
Przebieg: ponad 43tys. km
Powoli, ale do celu:
- stożkowy filtr powietrza
- gaźnik Simsona 16n1-11 (dysza 70)
- nowy, samodzielnie wykonany króciec
- kolanko zafazowane na wylocie
- cylinder 55ccm
- odchudzony tłok i lekki sworzeń tłoka
- łożyska luz C3
- polerowana głowica i kanały w cylindrze
- tłumik Jawy, obecnie bez modyfikacji
- fajka NGK 1kOhm, świeca NGK BP6HS
Dzięki temu prędkość maksymalna na zębatce 12z to ok. 70km/h.
Tylne amortyzatory polskiej produkcji - nieco lepsza amortyzacja niż fabryczne.
+ wysoka moc ;)
+ niskie spalanie
+ dobre hamulce
+ dobry komfort jak na 30-letni motorower
+ podatna na tuning