Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1990 r.
Ostrołęka
49 cm3
4 KM
0.00 s
simek s51 enduro , 1990r 12v elektronik
17lat u pierwszego właściciela , odkupiłem w maju , nie miał nigdy roztwieranej pokrywy od sprzęgła ani nie był rozpoławiany , poprzedni właścicel może i o niego dbał , ale nieźle go poobcierał , widać w szczegulności na baku , lakierowany będzie po zimie , wtedy też i silnik pujdzie do remontu teraz w trakcie sezonu poprostu mi się nie opłaca go ruszać , przednia lampa od ursusa , ale to też sprawka poprzednika , już zbieram na nową :) prędkość max w okolicach 60km/h , silnik jest orginał nie rozbierany więc widać ile traci mocy na swój wiek ...generalnie przy pracach nad nim się będę starał jak najbardziej zmierzać w kierunku orginału , brzydzę się tuningów i tych innych , najlepsze jest takie szare jak codzienność naszego życia...
nie jestem fanatykiem ale moze kiedyś :roll:
orginał , 17 lat nie rozbierany , złożony jeszcze fabrycznie , nic nie kombinowałem , jedynie gaźnik regulowałem (16n3-4) , wersja 4 biegi.
malowany na czarno
orginał wymienione przednie sprężyny na nowe
nie mam karty :)
+ spalanie
+ moc ja na pojemność
+ przyspieszenie
+ skrzynia
- nie wykryto
60km/h ? i pare dołków :) no i jeszcze podrywanie przodu :D "prawie staje dęba" !!
narazie słabo , ale :D zonaczymy po dotarciu :P
honda transalp 2005 rocznik
tanim paliwie
I o uczesnictwie na zlocie forum simsony.net chyba największe marzenie