facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson S 51 1982r

Oglądano już 5530 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson S 51 »
  • Rocznik

    1982 r.

  • Właściciel

    ciastek93

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Kraków

  • Pojemność

    60 cm3

  • Moc

    7 KM

  • Max. moment obrotowy

    5 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Simsonka kupiłem pod koniec wakacji 2008r. Do jesieni 2009r. przejechałem nim niewiele ok 2tys. km. różnie to bywało nie był dobrze wyregulowany i jeździł kiedy mu się chciało, dopiero kuzyn mi pomógł i dokładnie mi go wyregulował, że palił od kopa przedtem mogłem o tym pomarzyć.
    Po wyregulowaniu nabrałem chęci do jazdy i tak jeździłem ok rok, jesienią kiedy było już ciemniej wracałem ze sklepu i puszkarz się we mnie wpakował mnie się na szczęście nic nie stało ale że simek miał rozbita lampę, zgnieciony błotnik, urwany kierunek to zakończyłem sezon.
    Remont 2009.
    25 stycznia w połowie ferii z racji że miałem dużo czasu i dostałem od wujka prawie całego simka za darmo to postanowiłem rozebrać oba simki i złożyć jeden lepszy, wiec się zaczęło rozkręcanie mycie, czyszczenie, wymienianie, przykręcanie itd. w końcu z dniem 12 kwietnia skończyłem go.

  • Tuning

    - Kwadratowe kierunki i lampa tylna z białymi kloszami

    - Podgięte siedzenie o 40mm.

    - Wypolerowane pokrywy silnika i kartery

    - Półka na liczniki

    - Filtr powietrza gąbkowy

    - Termometr

    - Lusterka łezki czarne połysk

    - Tylna lampa na 28 LEDach

    - Białe klosze kierunków i lampy

    - Stacyjka przeniesiona na kierownice

    - Opona tył Heidenau K63 90/80/16

    - Opona przód slick K55

    - Stopka boczna dorobiona na środku

    - Krótkie gumy na lagach

  • Silnik


    - Cylinder 60/4/3 27/35 Strojony ok 9500RPM

    - Łożyska na całym silniku FAG c3

    - Łożysko główki korbowodu NTN

    - Skrzynia 4b

    - Gaźnik Amal 19

    - Wydech Leo Vince

    - Zapłon Ducati Energia z Malagutii o mocy 80W

    - Sprzęgło z dwoma dociskami S51 1,5mm w jednym wyłamane 4 ząbki

    - Tłok MZA jedno pierścieniowy po wygotowaniu.

    - Zębatka 14z/34z

    - Kosz sprzęgłowy S51 (2,95 20/65)

    - Olej do skrzyni Motul transoil 2T Expert 10W40

  • Zawieszenie

    - Tylne amorki z wersji enduro bez regulacji o skoku 80mm.

    - Przednie przerobione obniżone i utwardzone

  • Pamiętna podróż/przygoda

    - Było ich trochę, nie raz się pchało z braku paliwa:D

  • Perspektywy

    - Są i to duże.

    - 90KM/H

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Wygodny

    + Podatność na tuning

  • Osiągnięcia

    Prędkość jaką dotychczas osiągnąłem:
    1b - 30km/h
    2b - 55km/h
    3b - 70km/h
    4b - 87km//h

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki RG 80
  • Mazda 323
  • MZ ETZ 150
  • Polaris Trail Blazer 250
  • Yamaha Aerox 50
  • Renault 19

Co robią kierowcy na PJ