Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Giby
110 cm3
9 KM
28 Nm
0.00 s
Przelozenia 16/38
v-max 111km/h mierzone samochodem na oryginalnych przelozeniach 78km/h
Obecnie zrobiony do Stuntu i raczej tak pozostanie
-moduł CDI
-filtr stożkowy
-zegary od Hondy NSR
-wydech Wm SPORT z DB killerem
-Gaznik 22mm
-przerobka silnika 72cc na 110cc(wal od 110cc,lancuszek rozrzadu,szpilki,cylinder z glowica atv 110cc)
CZTERO BIEGOWY WYSOKO OBROTOWY Z KRÓTKIM WAŁKIEM,GAŹNIK PODCIŚNIENIOWY Z PRZYŚPIESZACZEM .SILNY I ZRYWNY JAK NA TĄ POJEMNOŚĆ
przód miękkie(juz usztywnilem)
tył twardsze ale tez nie ma rewelacji
obecnie mam sztywniejsze ustawienie
Każda jest pamietna :D
-jazda po torze
-podroze po 100km
-silnik 150cc
-aerograf
-kierunki LED
-chlodniczka oleju
+DUŻO CHROMU
+PRZYŚPIESZENIE
+MOC
+WYGODNY
+DUŻY
+EKONOMICZNY
+OBROTOMIERZ
+DUŻY BAK
+oryginalnie pojemnosc 72cc(teraz 110cc)
+na przelozeniach 16/55 mozna spokojnie jechac w dluzsze trasy z normalna predkoscia
-mogli dać tarcze z tyłu
wygrany wyscig z streetem gb,kingwayem streetem
5tys km i zadnej usterki
przerobka na 110cc teraz to szatan nie motor :D
Suzuki sv 650s