Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
50 cm3
4 KM
5 Nm
0.00 s
Simson kupiony przeze mnie w roku 2009 jako motorek na wakacje.
Wizualnie:
Ściągnięty tylny błotnik i osłona łańcucha. Założona szeroka opona 120/70 12 i podgięta tylna lampa.
Mechanicznie:
Gaźnik 16n1-8, wydech AoA2
Po całkowitym remoncie, m.in:
- Cylinder CX, tłok, pierścienie, głowica
- Wał SM 50
- Gaźnik 16n1-8
- Iskrownik
- Magneto
Oraz wiele innych, w sumie za remont silnika zapłaciłem ok. 800zł
Oryginalne, bardzo miękkie i wytrzymałe, nie raz wpadłem w jakiś dużą dziurę przy całej prędkości i nic się nie stało.
110km w jeden dzień... Prawie cały czas na całym gazie. Jedyna awaria to zarzucona świeca NGK... Teraz jeżdżę na świecy firmy Extra i jest OK.
Założyć cylinder DDR i tłok DDR.
+ Łatwa dostępność tanich części
+ Wygląd
+ Obszerny i praktyczny
+ Bezawaryjny
+ Podatność na tuning
+ Łatwy w obsłudze [rozebranie i złożenie silnika bez pośpiechu to robota na 1 dzień...]
+ Mocny i szybki
+ Niskie spalanie
Brak minusów :)
110 km w jeden dzień :)
- Peugeot XR6
- Suzuki Hayabusa Turbo
- Prawku na wszystkie kategorie xD