Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Kozłówek/Strzyżów/Rzeszów
50 cm3
3 KM
0.00 s
Motorek ogólnie bez żadnego WT... Zmieniony tylko wydech na simsonowski (ze względu na kolanko które org. było wgięte a przy wydechu simsona było za krótkie) i paczka z tyłu (ściągana) dla wygody wsadzenia ubrania, zakupów, %% ;) i innych rzeczy!
Polerowany był dekielek (metalowy) silnika od strony iskrownika, cały lakier przeszedł porządne pastowanie (i teraz po przejechaniu szmatką się ładnie błyszczy), Pomalowane opony żółtą farbą (sportowy efekt) i jeszcze znaczki 1.8 i GLX na osłonie filtra powietrza...
Naprawione zostały przednie hamulce (na asfalcie przy naciśnięciu z całej siły i do oporu dźwignie może koło zblokować), Instalacja gdyż światła świeciły non stop, sygnał (oryginalny nawet sprawny ale i tak go wiele nie słychać jak to w komarkach), silnik żeby palił na kopnięcie i ciągną jak ma ciągnąć (i zmiana pierścieni), wymieniona tylna opona na nową (bo stara która była po 1 przypadkowym ostrym hamowaniu pękła), Jeden podnurzek został wymieniony bo spadał i się już rozlatywał, tylne i przednie armortyzatory zostały odblokowane i tylni (ten na niebiesko malowany) wymieniony bo był pęknięty i jeszcze różne drobnostki...
Podobno tłok jest odpowiednio podcinany (ale osobiście tego niewiem i nie sprawdzałem)
Względnie miękkie... ;)
Troche tego już było ;) I nie będę się rozpisywał...
Malowanie na ten sam pomarańczowy kolor i wyrabianie w oryginał...
- to duże spalanie,
- ciągłe problemy z silnikiem,
- robi bardzo małe zainteresowanie u innych ludzi (a nawet można być ośmieszonym),
- mała moc,
- średni wygląd,
- brak kluczyka i może odpalić go kto tylko chce.
+ jest lekki i poręczny,
+ tanie części,
+ łatwo go naprawić.
Prędkość maxymalna 75km/h (mierzone z kolegi skuterem i brata Yamaha Fj 1200.
Yamaha XZ 550 w bdb stanie.
Mazda 323F...