Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
Barlinek
50 cm3
4 KM
4 Nm
0.00 s
Wbrew obiegowym opiniom, maszyna niezawodna i trwała. Jedynie elektryka wymaga nieco więcej uwagi - oryginalne przewody posiadają m.in. cienkie rdzenie, są podatne na uszkodzenia, prztarcia itp. Szacowany przebieg - ponad 60tys.km, z tego w samym minionym sezonie 9,5tys.
Zmieniony króciec ssący i filtr powietrza (własny pomysł), podkowa w skrzyni korbowej, poler kanałów i głowicy, cylinder+tłok 55ccm, dostrojony wydech z innego typu przegrodą dyfuzora, Swieca NGK BP6HVX, rezystor świecy 1kiloom, zębatka zdawcza JT Sprockets, konstrukcja "odchudzona"-m.in. dzięki częściom z laminatów. Vmax po przeróbkach ponad 80km/h, przyspieszenia więcej niż wystarczające.
Dodatkowe zmiany to włącznik kontrolki luzu w skrzyni biegów, wzmocniony alternator z dodatkowymi cewkami do podświetlania tacho, "stop" i postojówki, wzmocnione sprzęgło.
Przedni wydłużone o 1,5cm drogą wstawienia elementów dystansujących (skok jak w oryginale), tylne - produkcji koreańskiej, wydłużone o tę samą wielkość. Kolanko wydechu podniesione o 2,5cm, prześwit w sumie wzrósł o ok. 4cm.
Wyjazd na Zlot Pojazdów ojskowych do Darłowa - z pasażerem na grzbiecie, 580km.