facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Polo 1978r

Oglądano już 7809 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Polo »
  • Rocznik

    1978 r.

  • Właściciel

    swiecho

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Trzciel

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    2 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Mój pierwszy motorower;)to na nim nauczyłem się jeździć to dzięki niemu motory stały się moją pasją...i nigdy go nie sprzedam!!!Ma u mnie dożywocie;)

  • Tuning

    Żadnego nie było i nie będzie.

  • Silnik

    Typu 017, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem.
    Średnica cylindra 38 mm, skok tłoka 44 mm, pojemność skokowa 49,8 cm³.
    Stopień sprężania 8:1
    Moc nominalna 1,7 +/- 0,2 KM (1,25 +/- 0,15 kW) przy 4800 obr./min.
    Moc maksymalna 1,8 KM (32 KM/l) przy 5600 obr./min.
    Cylinder żeliwny, głowica ze stopu lekkiego
    Wał korbowy i stopa korbowodu łożyskowane tocznie
    Rozrusznik nożny
    Przeniesienie napędu: kołami zębatymi (zęby skośne)
    Zmiana biegów rękojeścią pokrętną, umieszczoną z lewej strony kierownicy
    Ilość oleju w skrzynce biegów 0,5 l
    Sprzęgło dwutarczowe mokre
    Masa silnika bez oleju 10,3 kg
    Gaźnik GM12F poziomy, o przelocie 12 mm
    Paliwo stanowiło mieszankę (1:25) benzyny z olejem Lux10, Lux dw lub Mixol S
    Eksploatacyjne zużycie paliwa około 2l/ 100 km

  • Zawieszenie

    Rama otwarta rurowa spawana, grzbietowa
    Zawieszenie koła przedniego na widelcu teleskopowym bez tłumienia, o skoku 50 mm
    Zawieszenie koła tylnego na wahaczu resorowanym dwoma teleskopami o skoku 60 mm
    Siodło podłużne z oparciem
    Wydłużony bagażnik
    Osłony (przykręcone w środkowej części ramy, pod zbiornikem paliwa) na linki sterujące
    Od silnika do skrzyni biegów kołami zębatymi, przełożenie 3,32, od skrzyni biegów do koła tylnego częściowo osłoniętym łańcuchem 1/2˝x4,8 o 102 ogniwach, przełożenie 2,54
    Hamulce szczękowe o średnicy 97,5 mm, przedni – ręczny, tylny – nożny, uruchamiany dźwignią po prawej stronie

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wiele...

  • Perspektywy

    Dbać lać paliwo i jeździć;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Niezawodny
    +stary i rzadki model
    +zarejestrowany
    -jedynym minusem był cieknący bak na łączeniu ale już to naprawiłem;)po za tym brak wad

  • Osiągnięcia

    Przywrócenie go do stanu moim zdaniem lepszego niż fabrycznego

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Peugeot 406
  • Rover 200
  • Gilera Eaglet 50
  • Jawa 350
  • Romet Pegaz
  • Nissan Qashqai

Co robią kierowcy na PJ