Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
Trzciel
50 cm3
2 KM
0.00 s
Mój pierwszy motorower;)to na nim nauczyłem się jeździć to dzięki niemu motory stały się moją pasją...i nigdy go nie sprzedam!!!Ma u mnie dożywocie;)
Żadnego nie było i nie będzie.
Typu 017, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem.
Średnica cylindra 38 mm, skok tłoka 44 mm, pojemność skokowa 49,8 cm³.
Stopień sprężania 8:1
Moc nominalna 1,7 +/- 0,2 KM (1,25 +/- 0,15 kW) przy 4800 obr./min.
Moc maksymalna 1,8 KM (32 KM/l) przy 5600 obr./min.
Cylinder żeliwny, głowica ze stopu lekkiego
Wał korbowy i stopa korbowodu łożyskowane tocznie
Rozrusznik nożny
Przeniesienie napędu: kołami zębatymi (zęby skośne)
Zmiana biegów rękojeścią pokrętną, umieszczoną z lewej strony kierownicy
Ilość oleju w skrzynce biegów 0,5 l
Sprzęgło dwutarczowe mokre
Masa silnika bez oleju 10,3 kg
Gaźnik GM12F poziomy, o przelocie 12 mm
Paliwo stanowiło mieszankę (1:25) benzyny z olejem Lux10, Lux dw lub Mixol S
Eksploatacyjne zużycie paliwa około 2l/ 100 km
Rama otwarta rurowa spawana, grzbietowa
Zawieszenie koła przedniego na widelcu teleskopowym bez tłumienia, o skoku 50 mm
Zawieszenie koła tylnego na wahaczu resorowanym dwoma teleskopami o skoku 60 mm
Siodło podłużne z oparciem
Wydłużony bagażnik
Osłony (przykręcone w środkowej części ramy, pod zbiornikem paliwa) na linki sterujące
Od silnika do skrzyni biegów kołami zębatymi, przełożenie 3,32, od skrzyni biegów do koła tylnego częściowo osłoniętym łańcuchem 1/2˝x4,8 o 102 ogniwach, przełożenie 2,54
Hamulce szczękowe o średnicy 97,5 mm, przedni – ręczny, tylny – nożny, uruchamiany dźwignią po prawej stronie
Wiele...
Dbać lać paliwo i jeździć;)
+Niezawodny
+stary i rzadki model
+zarejestrowany
-jedynym minusem był cieknący bak na łączeniu ale już to naprawiłem;)po za tym brak wad
Przywrócenie go do stanu moim zdaniem lepszego niż fabrycznego