Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Piława
50 cm3
4 KM
0.00 s
Jest to mój Simson sr50 którego mam już ponad 2,5 roku. W zimie zaczął mi sie psuć. Poszły łożyska na wale wiec zrobiłem mu kapitalny remont silnika wraz z elektryką. Pod koniec marca go odpaliłem wtedy zostały tylko drobne regulacje i teraz pali idealnie. Podczas remontu oddałem cylinder do szlifu i kupiłem nowy tłok :)
Dnia 16.05.2009 Simsonek dostał nowy lakier :):):):), a dnia 25.05.2009 zrobiłem remoncik silnika :)
JEŚLI KTOŚ JEST CHĘTNY TO SPRZEDAM SIMSONA.
Optyczny:
-Brak tylnego błotnika
-Skrócony przedni błotnik
-Blacha ryflowana na podnóżkach
-Migacze sześciokątne z białymi kloszami
-Lampa tylna sześciokątna z białym kloszem
-Blacha ryflowana na filtrze
-Białe napisy na oponach
-Tylne amortyzatory regulowane od MZ\\\'etki
-slicki z przodu MICHELIN PILOT SPORT 120/70, a z tyłu HEIDENAU 3.00-12
-Myślę że i ten pseudo sporcik przerobiony dodaje mu uroku! ;)
-Malowanie!
Mechaniczny:
-Przeróbka pseudosporta
-cylinder DDR 50/4(opisany nizej! ;])
-wał s70
Chłodzony powietrzem, 4 stopniowa skrzynia biegów. Pod koniec Maja przeszedł kolejny generalny remont.
OBECNIE W SILNIKU ZNAJDUJE SIę:
-cylinder DDR 50/4(wydech na 27mm, ssący poszedł 3mm w dół, płuki(4) na 36mm)ale i tka chyba będę jeszcze w nim kombinował....;p
-wał s70
-gaźnik 16n3-2
-zapłon platyny(lubi wkurzyć!)
-skrzynia 4b
-łożyska FAG'i
-tłok MZA
Przód miękki(obniżony) z tyłu siedzą amortyzatory od etki.
Trochę ich było! ;)
Ale myślę że najciekawsze podróże przede mną!
Ogólnie dużo planów ale niestety brak funduszy
DOROBIENIE 5 KANAłU PłUCZąCEGO I MAłE POPRAWKI W CYLKU DDR 50/4! :)
Plusy
+zrywny
+szybki
+mało awarii
+tanie części
+małe spalanie
+wygodny w porównaniu do innych suszarek
Minusy:
-lubi nie raz strzelić porządnego focha!
Na przerobionym pseudo-sporcie 72 km/h
(mierzona RS'ką)CYLINDER 60cm3
Na 50/4 DDR na razie v-max nie znany...[były małe problemy poszły pierścienie..;/]
wielu rzeczach ;) !!
WIĘCEJ ZDJĘĆ---> http://bikepics.com/members/fryc/