Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Wrocław
55 cm3
2 KM
0.00 s
Czerwony pogromca osiedlowych chodników i uliczek. Jest to jeden z ostatnich okazów wersji M-3.
Wykończenie duralowe warte ponad 300 zł (kopka, podnóżki, hamulec nożny, dźwignia zmiany biegów)
Seryjny z lekko zwiększoną mocą
Rometowskie :)
Za młodu to wyprawy na podwrocławski "Bajkał" i codzienna jazda do szkoły lub miasta
Obecnie mój egzemplarz przebywa w małym muzeum polskiej motoryzacji na wrocławskich Maślicach gdzie dzieciaki próbują swoich sił na małym jednośladzie pod okiem byłego zawodnika a obecnie działacza Towarzystwa Miłośników Sportu Motorowego "SPARTA" Wrocław, Roberta Borowczyka
+ Charakterystyczny wygląd
+ Oryginalny lakier
+ Oryginalny przebieg
+ Lifting - wykończenie duralowe warte ponad 300 zł (kopka, podnóżki, hamulec nożny, dźwignia zmiany biegów)
+ Lekki
+ Ciągłe pytania dzieciaków "Za ile ta motorynka?"
- Głośny wydech (specjalnie przerobiony przez byłego żużlowca)
- Troche wyższe spalanie od "normalnego"
Było ich wiele, ale przytoczę dwa:
1) Ściganie się ("DRAG") z trzybiegowym Ogarem 200. Znacząca wygrana Poniacza
2) Dostałem mandat, bo sfotografowała mnie Straż Miejska fotoradarem. Na przepisowej "40" strzelili mi fotkę jak miałem 61 km/h!! Pani Strażnik w końcu odpuściła całą sprawę :) Wytłumaczyłem się że było z górki a Poniacz miał słabe hamulce xD
tym, żeby posłużył młodym w ich pierwszych krokach na motocyklu :) Powoli ta idea jest realizowana!