Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1985 r.
Koszalin
49 cm3
4 KM
0.00 s
Oto mój Ogar 200 składany z części. Po remoncie generalnym silnika. Czekam na kase która pójdzie na nową rame i malowanie a potem rejestracja i śmiganie na legalu :D
*Kondensator od malucha w puszce narzędziowej
*elektryka przerobiona na 12V
*licznik od simsona
*stacyjka prawdziwa w puszce
*cylinder czeski przeszlifowany na 40,50 mm i dorobione 2 pluki i wydechy czyli 60/4/3
*gaźnik 16n3-5 jak tylko dorobię lub zakupie kruciec
nowe łożyska, wał, segment rozrusznika, sprzęgło, zaplon, cylek 60/4/3 i wkrótce gaźnik od simka s70 i masa innych dupereli ... musiałem wymieniać tłok, pierścienie i łożysko wału gdyż go troche źle dotarłem tzn na zbyt ubogiej mieszance i się przegrzewał :/ lekko przytarł się tłok i łożysko wału (ehh nie ma to jak seryjna panewka :p ale po wymianie tych części i dotarciu jesienią było już ok.
Przód - do wymiany tulejki bo mam luzy
Tył - Dobre w 1 dorosłą osobe, no ew 2 jak wioze dziewczyne :p
Było wiele... najfajniejsze jest jak czasem ludzie podchodzą i mówią że fajny, że mieli itp a raz nawet podeszła do mnie dziewczyna młoda i mówiła że fajny motorek :D otrzymała podwózke do domu ;]
Narazie jest to mój jedyny motorek... muszę zakupić papiery :/
Plusy:
-Mogę jechać gdzie chcę i wiem że mnie nie zawiedzie
-Wygodny
-Szybki, zrywny, mocny (jak na taki motorek)
Minusy:
-lubi sie coś popsuć ale do domu pchać nie musialem nigdy
75 km/h solo na zębatce 13z ale był słaby więc dałem 12z i jedzie ok 65 ale zato mocny i wyrywa na koło :D
Teraz mam zębatke 11z i jedzie max 60 km/h ale za to jest mocny
odremontowaniu kapitalnym silnika i nadwozia ;d a najlepiej to kupić nowego