Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Przasnysz
70 cm3
8 KM
0.00 s
Simson który kosztował wiele pieniędzy i poświecenia , nie zawsze było łatwo :) , ale było warto . Jednak co Niemiec to Niemiec. Jak go kupilem za 800zł to był w dużo gorszym stanie , ale nie tragicznym , gdy go doprowadziłem do takiego stanu to wyniósł mnie 2400:) Wszystko sam robiłem :)
Mechaniczny:
-cylinder 70ccm 6 kanałowy(sprowadzany z niemiec)
-wał 70 z wypełniaczami
-kosz sprzęgłowy 70 MZA
-Gaźnik 19N1-11 BVF
-sportowy tłumik (fajne brzmienie)
-zębatki 13z i 36z
-nowe amorki MZ
-nowa elektryka
Wizualny:
-malowanie niebieski metalik
-chromowane felgi, golenie dolne , dekle od bębnów , kirownica
-polerowanie silnika
- różne pierdółki
Igła , po kapitalnym remoncie ,dwusuw wysoko obrotowy , potrafi wykręcić 12 tys obrotów , kosztował mnie dużo wkładu finansowego i cierpliwości :D, Pali na kompa :d jeszcze mnie nigdy nie zawiódł
dostosowane do moich potrzeb raczej bardziej twarde niż miękkie , po regeneracji :), nowe amorki tył od MZ`ki
za dużo by pisać :)
-5 biegowa skrzynia
-audio
jedyny minus to spalanie , ale nie mogę go winic o nie gdyż przyspieszenie jest nieziemskie :) a v-max przyzwoity, nie ma skutera , ani żadnej 50 czy 70 na niego :) po prostu SIMSON !!
-v-max 97km/h
-wszystkie chińczyki zostaja w tyle
-sr 50 di-tech opierdo**** na lajcie :d
-speedfight 70ccm bez problemu :)
- tzr 50 żaden przeciwnik
-Mina ludzi i uśmiech na twarz gdy ich mijam :)
Honda Varadero 125 :D