Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1978 r.
Tomaszów Lubelski
49 cm3
1 KM
0.00 s
Witam ! Komara kupiłem na wakacjach w 2010 roku za 350 zł z pełną dokumentacją.Niestety niedoświadczony w motoryzacji zniszczyłem biedaka lecz w 2011 roku przeszedł gruntowny remont silnika jak i ramy . Po roku czasu kupiłem rame z komara z 75 roku bez kół i silnika 100 % w orginale włącznie z instalacją i tak zaczołem na nowo go robić :
- Nowe felgi ze szprychami , bębny wypolerowane/
- nowy kolor niebieski/
- schowek na bagażniku
- nowa lampa
i wiele wiele innych
cylinder chińska 60 ( założony u poprzedniego właściciela )
zębatka 13z
lagi charta ale to tylko dla komfortu jazdy
predom dezamet 023 dwusuwowy jednocylindrowy , chłodzony powietrzem :
-Gaźnik
Model GM13F od Rometa 50t1
CO ZOSTAŁO WYMIENIONE :
-łożyska FAG\'i na cały silnik
-simeringi CoRTECO
-wał,
-tłok z pierścieniami
-zbierak sprzęgła
-zębatka 13z oraz wałek
gdy jechałem z kolegą ja na komarze on na yamaszce dt jechałem bez dekla od strony magneta i wpadłem w kałuże. Woda zalała magneto ,zrobiła się taka para ze kolega nie widział gdzie jechał na długich światłach, ale jakoś daliśmy rade i wyjechaliśmy, lecz o dziwo nie było żadnego zwarcia :).
NIE BĘDZIE JUŻ ŻADNYCH BO JUŻ GO NIE MA
43km/h na tylnej zębatce tak startej ze łańcuch ledwo nachodził na zębatkę mierzono yamachą mojego kolegi
oraz 60 km/h po wymianie zębatek i łańcucha