Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Balin/Chrzanów
110 cm3
8 KM
0.00 s
Siema chce wam pokazać moją perełkę, Simson SR 50 po wielu przeżyciach... między innymi uratowany przeze mnie od złomowiska ponieważ kupiłem go po wypadkowego miał skrzywioną rame kierownice rozbite lampy itd... wszystkiego dowiecie sie dalej :D
OPTYCZNY
-Owiewka uniwersalna z wbudowanymi kierunkami (obecnie bez kierunków)
-Biały tylny klosz lampy
-Skrócony przedni błotnik
-Mini kierunki(tył)
-Oponka slick Pirelli SL26 120/70/12 (tył)
-Oponka heng shin tire 110/70/12 (przód)
-Podgięte siedzenie
-Krótkie gumy na lagach
-Blacha ryflowana z tyłu
-Troszke namieszane z silnikami.... :D
MECHANICZNY
Był: Silnik 110cc + odbl. moduł + stożek itp....
Będzie: Silnik 150cc LONCIN + odbl. moduł + stożek + pierdoły...
Gdy go kupiłem siedział tam silnik simsona 4b po zrobieniu na nim ponad 2 tyś. km można powiedzieć że się przekręcił... sprzedałem go wtedy za 150zł a na jego miejsce wskoczył 110cc automat w którym po niecałym roku siadł rozrząd... potem były jeszcze 3 silniki simsona 4b które też nie dawały rady... Teraz będzie w nim 150cc LONCIN.
Przodek po remoncie (pójdzie w dół)
Tył nowy chromowane z regulacją (pójdzie o 3cm w góre)
Pierwsza jazda z silnikiem 110cc , jazda na zbiorniku, zimno, ciemno bez świateł :-)
Silnik 150cc
Chłodnica oleju
Nowy lakier
Nowa opona na tył
Dupa w góre przód na glebe:D
i takie tam jeszcze pierdołki
+ Ma dokumenty
+ Simson
+ ponad 100 na prostej
+ duuuużo jeszcze
- Powypadkowiec
71km na prostej ze skrzywioną ramą i kierownicą na simsonowskim 4b :)
Na silniku 110cc 108 km/h ma prostej (spr. nawigacją)
Moja marzenia nie znają granic.... :D