Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
k-k
50 cm3
4 KM
12 Nm
0.00 s
Wygląd ma jak motocykl.
Dodaje mu go silnik postawiony w pozycji pionowej co jest charakterystyczne dla motocykli.
Rura wydechowa jest ładniejsza niż w starszym modelu.
Jest to połączenie motocykla Z 125 i K 125.
- Zmienione wentyle na chromowane
- Moduł tuningowy
- Manetki z niebieskim płomieniem i chromowanym emblematem
- Wycięty katalizator
- Zatkany zawirowywacz spalin
- Wycięta mniejsza rurka na końcu tłumika
- Podniesiona na Maxa iglica.
- Podciągnięte mocno sprzęgło, co daje zrywność
Troszkę za słaby, 4 km, no ale nie ma czego wymagać od 50cm3 w dodatku 4-sów.
Po za tym nie mam zastrzeżeń.
Nawet luzy na zaworach się nie zrobiły po 2000km
Odpowiednio wysokie zeby pojeździć po terenie
Wieczorna jazda w wakacje po polnej drodze z kolegami.
Na dworze ciemno a w oodali światła miast a wśród tego ryk silników! Coś pięknego.
tunning cylindra
- Duży 12 l bak.
- Efektowny wygląd
- Piękny basowy dźwięk po tuningu
- Dobra zrywność (po tuningu) jak na 4-sów.
Minusy:
- Mały bieżnik i strasznie się ślizga na mokrej nawierzchni lub błocie.
75km/h
Yamaha YZF-R1