Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1980 r.
Kędzierzyn
51 cm3
3 KM
0.00 s
Po długiej drodze przez jaką przeszedłem , simson został skończony w 100% . Po uporaniu się z ramą :
-regeneracja zawieszenia przedniego
-lakierka
-nowa instalacja elektryczna
-Nowe klosze, linki,gumy , manetki ,lusterko itp.
I po remoncie silnika ...
-Zmiana wału na oryginalny DDR
-Szlif cylindra
-Nowy tłok (węgier)
-Wymiana tarcz sprzęgłowych
-Regulacji skrzyni biegów...
-Zapłonie 12V electronic..
-Nowych łożyskach i masie innych rzeczy , których nie pamiętam simson wygląda jak wygląda :) ... Jest ta satysfakcja ,że po tak długim czasie nie poddałem się i dopiąłem swego :)
Jeśli to można nazwać tuningiem , to przerobienie okien w cylindrze , gaźnik AMAL 19 .
Cylinder CX s60 po modyfikacjach (28/35,5)
Tłok węgierski 2 ring
wał DDR po regeneracji
Gaźnik AMAL 19
Nowe łożyska
Zapłon bezstykowy (electronic) 12V DDR
Tłumik węgierski przerobiony na SP04
Przód miękkie
Tył amortyzatory DDR
Pierwsze odpalenie silnika ! Sprzęgło jeszcze ciągło , był tylko pierwszy i drugi bieg ... Odpalenie i jazda :D !!!!!! Wbicie 2 biegu , przejechanie 10 m i przebiła się opona :D Tak zaczęła się przygoda z jego humorkami ;x ...
A inne ? Jechać do szkoły , tu zapchany gaźnik , tu przestawił się zapłon , tu padła świeca ... Trochę było takich \\\\\\\"niespodziewanek :D \\\\\\\"
Chyba się spełniłem :) ,ale wypadało by zmienić sprężyny tylnego zawieszenia na chormowane, które czekają i lekka polerka .
PLUSY :
-Małe spalanie
-Fajnie przyspiesza
-Że jest i to że jest tylko mój ;]
-Simson !
-Wygodnie się jeździ , dobrze wchodzi w zakręty
MINUSY :
Przede wszystkim kupno go za swoje pieniądze , nauczenie się przy nim trochę mechaniki , doprowadzenie go do takiego stanu jak aktualnie :).
O tym ,żeby jeździł do końca sezonu i nie miewał humorków . O zabraniu się za renowacje mojej MZ ES 250/2 :).