Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Duszniki
50 cm3
3 KM
6000 Nm
0.00 s
ogar 200 oryginalny lakier 3 właściciel, pierwszym było PGR :) nie powiem ile kasy w niego wsadziłem, bo powiedzielibyście, że jestem skończonym idiotą :D
Wygląd ogara trochę się zmienił ponieważ dokupiłem napisy
ROMET na bak i zmieniłem tylną oponę na nową
obecny wygląd ogara przedstawia ostatnie zdjęcie.Przepraszam za syf na cylindrze i kolanie ale nie miałem czasu tego umyć przed zdjęciem.
Brak, nie uznaje tuningu wizualnego, do mechanicznego można zaliczyć filtr stożkowy i cylinder 55 cm3,
dodatkowe odcięcie zapłonu w niewidocznym miejscu ( względy bezpieczeństwa)
świeci się jak psu jajca na wiosnę :D
jeżeli kogoś to interesuje to tu jest link do filmiku z pracą silnika
http://pl.youtube.com/watch?v=gss1a1HMwII
dosyć miękkie
każda przejażdżka jest pamiętna :) szczególnie jazda obok trochę wścipskiego sąsiada a wiadomo ogary odblokowane z późniejszych lat nie należą do najcichszych :)
Pozostawienie oryginału,
dokupić gdzieś oryginalne śrubki do schowka na narzędzia.
dość duża prędkość, oryginalny lakier. Aktualnie mam kilka kłopotów z regulacją gaźnika i \"dostrojeniem\" wszystkiego do siebie, ale powoli, powoli, i dojdę do ładu :)
TOP 10 DZIENX !
jako osiągnięcie uważam też doprowadzenie go do stanu użytkowego
Taniej benzynie :)
A tak bardziej realnie: dorwaniu starej WFM lub WSK najlepiej takiej ze stodoły w której stał \"naście\" lat i odrestaurowaniu jej !