Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
60 cm3
3 KM
0.00 s
Ta motorynka była na złom, ale naprawiłem ją z tatą i jeździ super. Może się równać z ogarem kolegi.
-przerobiony na 60 cm3
-naklejka na baku i na przedniej lampie
-lepsze hamulce
-fajka do świecy z poloneza
-nowe linki hamulcowe
-nowe błotniki
-nowa lampa
-nowe opony i dętki
-nowe stopki
-nowy tłok
-nowe pierścienie
-nowy zimering
-nowy klin
-nowy łańcuch
-nowy owiewka na łańcuch
2 suw
Jechałem z kolegą (on na baku) przez las. Miałem motorynkę może z miesiąc, więc nie umiałem jeszcze dobrze jeździć. Chciałem się popisać i się dość mocno rozpędziłem. wjechaliśmy na wystający korzeń drzewa i wywaliliśmy się. Ja poleciałem do przodu, kolega w krzaki, a motorynka walneła w drzewo. Dobrze że nam nic się nie stało. lampa było do wymiany. po tej przygodzie zostało wgniecenie w baku (widać na pierwszym zdjęciu przy kierownicy). Od tej pory steram się jeździć ostrożniej.
Chciałbym na nim jeszcze trochę pojeździć, a potem kupić sobie GB Motors Street.
+ dość szybki i mocny
+ mało pali
+ dojedzie prawie wszędzie
+ lekki
+ zwrotny
+ nie ma blokady
- mały
- często się psuje
- trzeba mieszać benzynę z olejem
Wyremątowanie go!