Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Poddębice
110 cm3
10.00 s
NO opisac ja to moge tak . DO stunterki za dobry to nie jest ;p tzn , na tylne koło wporządku mozna 90stopni zlapac ale na przednie kolo ciekawie nie jest bo jak sie na hamulcu podniesiemy to tył przechyla sie na ->
Nalepka DUNLOP , firmowe nalepk OZ , neon nad tylnym kołem , blaszka pomiedzy gażnikiem a cylindrem - zawirowywuje powietrze , metalowe napisy pod tablicom na ramce , wyspawany tumik , crash pady w manetkach - dociażone i obszlifowane -> aktualnie wymienione na nowe gwintowane na styl środka lufy pistoletu , licznik podświetlany na czerwono (LED) , siatka bagażowa , filterek paliwa od malucha -> lepszy "wygar" , miejsca taktycznie pękajace w innych ogarkach u mnie zalane płynnym silikonem POLECAM ! ,
4t 49cc wolnoobrotowy , po rozblokowaniu modułu przy predkosci 80km/h staje sie on wysoko obrotowy , trwały , projekt rąbnięty z nijakiej HONDA'y CUB
przód miękkie tył twarde
90km/h na swieżo wylanym asfalcie xD
lusterka carbon/chrome , chromowana podstawka pod tablice , ciekawy wybebeszony tłumik
+szybki jak na 110 cc
+mocny jak na 110 cc
+to nie kibel
+lubi górki lecz nie radze
+małe złużycie paliwa
-mały schowek
-słabe światła jezdne
-postojówki swiecą się razem ze światłami jesdnymi i mijania