Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1988 r.
Bydgoszcz
50 cm3
2 KM
0.00 s
Rama w kolorze czerwonym (zachowana od nowości), reszta czarno-srebrna. Ogar sprawuje się bez zarzutów ;)
Jeżeli można to nazwać tuning`iem to Ogar ma zagięty w górę bagażnik i przymocowaną do niego większą lampę (od malucha 126p)
Bez zarzutu ;)
Sprawuję się odpowiednio ;)
Oczywiście pierwsza, z miejsca zakupu do miejsca zamieszkania, około 2km. Ogar nie jest jeszcze zarejestrowany i ubezpieczony tak więc nie jeżdżę nim zbytnio, ale napewno gdy bedzie już opłacony będzie nie jedna taka 'pamiętna podróż' ;)
Nie mam jakiś wielkich planów co do Ogara. Chce go opłacić, zrobić mu hamulce (aktualnie nie posiada) a następnie jeździć. Podstawa to sprawny silnik, światła i hamulce, reszta to dodatek, który nie jest konieczny. Jednak gdy będę miał pieniądze to być może zainwestuje w kierunkowskazy, nowy tłumik i zainstaluje jakiś licznik ;)
Uważam że jeżeli odpowiednio się go zrobi a następnie dba to nie powinno być z nim większych problemów. Mój motor pali od kopa, ma niezłe przyspieszenie, więc czego chcieć więcej od 22 letniego motoru ?! ;)
Dojechanie do domu zaraz po przeprowadzeniu transakcji z byłym właścicielem ;]
..tym by nie sprawiał mi problemów ;)