Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
okolice Rzeszowa
50 cm3
4 KM
5 Nm
0.00 s
Prawie 3 sezony w moich rękach. Sprzedany 28 maja 2008. Na szczęście nowy właściciel docenił trud i wypłacił satysfakcjonującą cene. Teraz pewnie mu będzie długo długo służył. Aż się łza w oku kręci jak o nim pomyśle. Przypominają się pierwsze kilometry, pierwsze dłuższe traski. Przecież pierwsze moto wspomina się chyba najlepiej.
Tuning:
- splanowana głowica,
- białe klosze kierunków,
- wydech,
- wypolerowane kanały w cylindrze,
- białe napisy na oponach,
- wypolerowane dekle, klakson i kielichy
Części i praca włożona w simka: (wszystko nowe)
- gaźnik 16N1-11 [16N3-4 też jest:) ],
- cylinder 50 ccm(tłok+sworzeń+pierścienie),
- wał niemiecki MZA,
- łożyska, uszczelki, śrubki etc,
- tłumik, kolanko, osłona,
- nowa instalacja elektryczna,
- stacyjka niemiecka,
- wszystkie lampy,
- cewki,
- lusterka,
- kierownica,
- licznik,
- wszystkie gumy,
- manetki,
- klamki,
- kosz sprzęgłowy,
- kopnik, wajcha zmiany biegów,
- koło magnesowe,
- korek wlewu paliwa,
- filtr paliwa,
- 2 opony Vee Rubber,
- wszystkie linki,
- szczęki hamulca przód,
- bagażnik z tyłu,
- błotniki + malowanie,
- malowanie ramy,
- świeca NGK,
- mnóstwo drobiazgów o których pewnie już zapomniałem,
Jednocylindrowy dwusuw z zapłonem iskrowym, chłodzony powietrzem. Masa bez oleju 15 kg. Cylinder pochylony 30 stopni w kierunku jazdy. Skrzynia 4 biegowa.
Regulowane:
- Sztywne / Sportowe
- Miękkie
Każdy kilometr to nowe wyzwanie.
+ ekonomiczność
+ niezawodność
+ wygląd
- brak
V-max ponad 75 km/h