Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
243 cm3
21 KM
0.00 s
-kupiłem w złym stanie i włożyłem mnóstwo pracy
-po generalnym remoncie wszystkiego
-zrobiony solidnie, od podstaw
-koła od mz 500 złote bezszprychowe
-gniazdo zapalniczki w główce ramy
w perspektywie:
-stelaże i kufry pneumant tour 26s(już kupione czekają na wiosnę)
-szyba a'la puig własnej produkcji
-korek wlewu zamykany na kluczyk
-wyłącznik prądu, być może stacyjka na kluczyk
-inne rozwiązanie mocowania prawej pokrywy (zabezpieczenie przed łatwym zerwaniem)
-być może szersze, lepsze opony szosowe
około 2500 km po gruntownym remoncie, na dobrej jakości częściach, niedawno dotarty, chodzi bardzo dobrze, pokrywy po odmalowaniu, trochę polerki
tył nowe, przód po regeneracji
dalsze podróże
zjechane większość podlasia
przypomnialy mi sie czasy jak smigalem swoja Etz :) chyba se znow kupie i bedziemy nabijac kilometry... Motor pieknie sie prezentuje, szacunek za wlozona prace i serce! Pozdro
piękna i to się chwali...
piekny motorek :)
Fajny sprzęt ;)