Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Warszawa
243 cm3
21 KM
27 Nm
0.00 s
Byłem jej właścicielem od 2001 do 2006.
Niestety byłem zmuszony ją sprzedać bo się przeprowadziłem i nie mam już garażu a niestety bez garażu i corocznej dłubaniny nie wyobrażałem sobie dalszej eksploatacji.
Motorek kupiłem już tak przerobiony ja tylko ją dopieściłem i poprawiłem niedociągnięcia.
Mimo że już nie mój zdecydowałem sie ją umieścić bo może będzie dla kogoś inspiracją do przerobienia, czego odradzam bo każda z tych widocznych przeróbek utrudnia eksploatację. Np wymiana przedniej żarówki minimum godzina, źle przerobiony wydech osłabia moc, dostęp do świecy utrudniony, opony są cięższe i jest szybsze zużycie całego przeniesienia napędu (głównie: łańcuch zębatki i koło przekładni). Przedni błotnik i owiewki przy baku wyglądają fajnie ale działają jak hamulec aerodynamiczny, dlatego na tych gumach z tymi owiewkami mimo małego tuningu silnika nie udało mi się osiągnąć 140 rekord to 130 ale w końcu to niby terenówka a do 110 buta miała zajebistego:)
Owiewki przy baku, błotniki i lampa z osłoną są firmy ACERBIS (produkują oni akcesoria do crosów i enduro), tylna lampa od HONDY, kierunki od SUZUKI, opony DUNLOP, a tylna półka zrobiona jest z aluminiowych profilowanych ceowniczków i jest ona b. słaba do 10kg. bagażu ale przydatna. Zamiast dyfuzora jest rura od 4-suwowego SUZUKI i ona jest największym problemem gdyż wygląda fajnie lecz przez brak dyfozora osłabia moc silnika.
Blachy mocujące silnik do wahacza zostały podwójnie wzmocnione bo przy ostrej jeździe silnik się skręcał w stronę zębatki
Dwusuwowy chłodzony powietrzem, Dodatkowo wypolerowałem kanały dolotowe co pozwoliło trochę poprawić osiągi.
Dwa amorki z tyłu z możliwością regulacji dodatkowo podwyższone specjalnie dorobionymi płaskownikami.
Przedni widelec teleskopowy z rurą ślizgową lałem tylko więcej oleju i przerobiłem uszczelniacze by wytrzymały większe ciśnienia przy robieniu Stoppie
ooooo
Nie jestem w stanie wszystkich wymienić było ich ze 100 największa to wypad nad Bałtyk przez całe wybrzeże i powrót do domu.
Niestety już brak :((((((((((((((
Plusy:
Zajefajnie sie robi stoppie
Całkiem nieźle wygląda jak na te czasy
Tani w eksploatacji
Łatwo i przyjemnie wszystko samemu naprawić
Mało pali
Lekka i zwinna fajna do delikatnej jazdy w terenie i supermoto
Minusy:
Jakość części zamiennych jest bardzo kiepskiej jakości
Brak możliwości wrzucenia 1-go biegu na postoju
Przerobiony wydech osłabia trochę moc silnika.
Cieknąca pompka
50m Wheelie
Stoppie z 3s. pauzą
Dłuuuugi Power Slide
Własnoręczne przerobienie pompki hamulcowej 0-wycieków
DR-Z 400SM
Marzenie spełnione :)))
CRF 450HM
Pierwsze miejsce wsrod twoich pojazdow !! IDEAL !! Osobiscie mam ETZ nie planuje jej na Cross ale kur.. chetnie bym sobie taka tez sprawil bo nie jeden japoniec przygasnie, SZOK !
Fajny & Niezły ;D
Ładny & Zadbany ;D
Zobacz & Skomentuj mojego crossa z wsk ;D
Pozdro & Szerokości ;D
Gitna etka ladnie przerobiona pozdrawiam i zapraszam do mnie szerokości:D
ciekawy pomsyl modernizacji mz i dobre wykonanie powodzonka i szerokosci zapraszam do mnie;)
Bardzo ładny motor.
Widze że duzo pracy w niego włożyłeś.
Trzymaj tak dalej:))
Szerokości życze!!!!
Zapraszam do skomentowania
mojego Simson'a..
PozDrawIaM serdeCzniE..!xD
Świetna maszyna 10/10:))
Zapraszam do mnie..skomentuj mojego Simsona:))
Pozdrawiam
Nooo SpoX MASZYNA
Dbaj o niego
Oczywiście 10/10.
zapraszam do mnie
S Z E R O K O Ś C I
________$$$$
_______$$_$$
_______$___$$
_______$___$$
_______$ $___$$
________$____$$
________$$____$$$
_____
super mz chciał bym tak samo swoją przerobić. zapraszam do skomentowania mojej mz
Siema wspaniała maszyna bardzo mi sie podoba z daleka nie widac ze to etka. Mam pytamie ten tłumik to od jakiego suzuki. Mam tez MZ i chcialbym ja tak przerobic.
Super MZ ! Widać ze zadbana :) Zapraszam do mnie i życzę szerokiej drogi.
bardzo ladny sprzet!!! bardzo mi sie podoba wyglada jak prawdziwy enduras a nie etz:) bardzo fajny....
PS. mamy takie same opony z tylu:P
Nono, ciekawa "wariacja" na temat etki :) całkiem zgrabna maszyna. Pozdrawiam!!
hmmm myslalem ze byyl takie seryjne, ale widze ze t oprzerobka, niezle wyglonda, ale jak mowisz nic z wyglondu jak kiepsko sie pozniej ekploatcuje heh, ale wyglond jak seria etX xD pozdro!
Widziałem ją kiedyś na allegro. A tak poza tym to jest najlepiej przerobiona MZ jaką kiedykolwiek widziałem. Jestem pełen podziwu i gratuluję pomysłu. Chętnie bym taką maszynką pojeździł w terenie. POZDRAWIAM I ZAPRASZAM
Jak dla mnie przerabianie MZ jest idiotyzmem ale ta mi się nawet bardziej podoba niż oryginalna 251, chciałbym mieć taką, szkoda że już jej nie masz, przynajmniej ja bym żałował..
ZAJEBISTA MZ SZKODA ŻĘ JUŻ NIE MASZ TEGO CACAKA BO NIE MA TAKIEJ DRUGIEJ :) 666666 DAJE SZESĆ SZUSTEK POZDRAWIAM ZAPRASZAM DO MNIE
super przerobka :) coś ciekawego i niezwieśniaczego ,tak powinien tuning wyglondać
ZAJEBI**A ładniejszej nie widziałem w życiu chciałbym żeby w moim garażu stała taka sama:) MAXXXXXXXXXXXX
DLa mnie równiez bomba. świetnie skomponowana. 6 bpoints bez wahania. oceń moją 251e. pozdrówko
Nie no takiego czegoś jeszcze nie widziałem...dla mnie BOMBA :) Pozdrawiam i gumowych drzew...
Wow, jestem pod wrażeniem!! W pierwszym momencie nie wiedziałem że to jest etz! Wygląda jak duże, rasowe enduro, bardzo ładna przeróbka. Oczywiście 6, zapraszam do mnie :)
no bardzo mi się podoba piękna coś wspaniałego oczywiście 6 zapraszam do obejrzenia mojej mz (:
no no widze ze ostro przerobiles swoja 251 ale wyglada to nawet fajnie. daje 6 za prace i koncowy wyglad
zapraszam do mnie
PS> Dodaj opis
Zajebista ETZ'ka tylko pozazdroscic. daje 6 i zapraszam do oceniania i skomentowania mojego simsona ;)
Pozdrawiam :)
Kruszak33 pozdrowił kierowcę pojazdu