Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1984 r.
Gnojno
250 cm3
21 KM
6.00 s
Motocykl o świetnej sylwetce i wyjątkowej dynamice. Wygodna pozycja pozwala na długą jazdę bez zmęczenia.
zębatka zdawcza 21 zębów a poza tym reszta oryginalna
Silnik EM250 charakteryzuje się dużym wysileniem a skutkiem tego jest mała moc do ok 2500 obr/min a po przekroczeniu tej wartości moc przyrasta w zaskakującym tempie. Taki efekt jest może i irytujący ale ja to lubię. Założenie zębatki 21 pozwala na znaczne poprawienie osiągów przy zachowaniu mocy. Sprzęgło umieszczone nietypowo na wale korbowym powoduje bardo spokojną pracę silnika przy małym obciążeniu
Przednie świetnie pracujące, tylne zbyt twarde lecz jest to zaletą na duże prędkości.
Każdą pamiętam :D
Do tego motocykla mam taki sentyment, że gdy odpalam po dłuższym postoju i usłyszę jego pracę kręcą mi się łzy w oczach i łamie głos...
+ dobre przyspieszenie
+ twarde zawieszenie tylne trzyma stabilnie przy szybkiej jeździe
+ piękny dźwięk
+ spokojna praca jak na 2t
+ fajne przyłożenie od 2500 obr spowodowane dużym wysileniem
+ dość niskie spalanie
- duże wysilenie utrudnia jazdę na kole
- twarde zawieszenie tylne odczuwalne na nierównej nawieszchni
- brak obrotomierza w mojej wersji
110 km/h na odcinku 350m solo leżąc
v-max 145 km/h
darmowym paliwie :D jak każdy