Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1972 r.
Nowy Sącz
247 cm3
19 KM
12.00 s
Kupiłem go w maju zeszłego roku w stanie rozkładu,był również zdekompletowany.Jest tociekawy model ze względu na \\\\\\\\\\\\\\\"zderzak\\\\\\\\\\\\\\\" na przednim błotniku i dużą ilość elementów chromowanych.
Foto-relacja z remontu:
http://www.youtube.com/watch?v=qkQ57-lZHPQ
Brak
Rozłożony na części pierwsze wymiana: łożysk, simmerów, tarcz sprzęgłowych, tulei regulacyjnej sprzęgła. Szlif(2) cylindra z czym wiązała się wymiana tłoka i pierścionków.Łożysko sworznia z motocykla honda cx 250. Silikon jest jedynie miedzy karterami . Reszta składana na uszczelkach. Patrząc na silnik nie widać wieśniackiego czerwonego silikonu. Silnik został wypolerowany. Po włożeniu do ramy zagadał za drugim kopem .
Oryginalne \\\\\\\\\\\\\\\"Renak\\\\\\\\\\\\\\\'i\\\\\\\\\\\\\\\" po chromowaniu szklanek i sprężyn. Polerka dźwigni regulacji twardości tylnych amorów.Po 1000km od remontu generalnego, zregenerowałm je.Wymieniłem simery,oringi i olej.
Pierwsza jazda po remoncie, początkiem lutego (w czasie odwilży). Nie było faceta który by nie przerwał pracy i nie popatrzył jak dumnie przemykam szosą. Niestety to była pierwsza i zarazem ostatnia jazda ze względu na powrót zimy w moje okolice.
Jednak gdy zdam prawko mam nadzieję że odbędę kilka dłuższych podróży.Sczególnie zależy mi aby uczestniczyć w zlocie Mz Klub Polska, jednak z tego co się orientuję odbędzie się on w okolicy Warszawy -troszkę daleko jakieś 600km:(
Zakup gumowych osłon łańcucha,lusterka i podnóżek pasażera.
Rejestracja moto na mocy nowej ustawy o rejestracji pojazdów zabytkowych, ponieważ nie posiadam do mojego tropa żadych świstków. No i oczywiście zdanie prawka.
Plusy:
-moc
-wygląd
-stan
-niezawodność
-fakt że wiekszość prac wykonałem własnoręcznie
-podziw w oczach innych gdy widzą tropa
Minusy:
-masa (ok155kg)
-spalanie
-słaba prądnica
-niepraktyczne kierunki w kierownicy, które są słabo widoczne od tyłu
Doprowadzenie go do stanu świetności z lat \\\\\\\\\\\\\\\'70. Wykonałem większość prac własnoręczne . W tym polerowanie wszystkiego co aluminiowe.
W ramach przepalania komina 130km/h
Przy 80km/h na trasie schodzi do 3,5l/100km
Pokonałem w ciągu 4 dni 1500km tym sprzętem w drodzę na zakończenie sezonu mz-klub Polska w Białej pod Piotrkowem Trybunalskim
W jeden dzień trasa Nowy Sącz-Wojcieszów(koło Jeleniej Góry), trasa wiodła przez tatry słowackie, Czechy -650km.Powrót również 1dzień ,przelot 80-90km/h.
Prawku i o tym, aby moto mnie nigdy nie zawiodło .
Prawko zdane ,a do tropika jedynie leje do baku i tak już ponad 6000km.
Sporo pracy włożyłeś w Tropkę. To się nazywa pasja.
Nic dodać nic ująć. Tylko po gratulować.
świetnie się prezentuje twój motocykl. Szerokości!
...czy to ty byłeś :) Pozdrawiam i zapraszam do mojej WSK.
O jaka piękna MZ! I zdaje mi się, że w czasie tej odwilży to ty nią pojechałeś do szkoły w Nowym Sączu? :) Mam rację? Bo była taka sama MZ i chciałem pogadać z właścicielem tego zabytku ale mi się nie udało. Daj mi znać
Super MZ daje 10/10 i pozdrawiam Janusz.
wyczyn z takiego zloma zrobić taka brykę 10/10
no no duzo pracy ale za to sa wfekty pozdrawiam i zapraszam do mnie
A wpadaj ponownie do mnie :D nie ma problemu :P może jakiś maly zlot sie zrobi czy coś to by była dobra sprawa każdy by posiedział i porozmawiał o moto zajebiście by było :]
pzdr
Ha! ja nie znam jeszcze tego motóra ale niedługo poznam aby tylko prawko zrobił i Nowy Sącz wita mnie ;) :PP
sliczny zabytek bardzo zadbany i o to wlasnie chodzi zapraszam do mnie pozdrawiam...
widać że włożyleś w niego dużo pracy pozdro luknij na mojego tropiczka
Piękny zabytek, Gratuluje i do zobaczenia gdzieś w trasie :) szerokości życze
Fajna maszyna pozdrawiam i zapraszam do mnie oceń moje autko ;)
zapiera dech w piersiach ja się patrzy na takie cacko
Gratulacje że doprowadziłeś go do takiego stanu po to jest ta strona (PJ) żeby pokazywać innym ludziom że takie okazy są odnawiane! i jedzą po Polskich drogach i nie
Super sprzecior, szacuj za włożona prace w odnowę. Oby nigdy nie zawiódł.
@@@@@
@
@@@@@
@
@
@
.......@
.....@.@
...@.....@
..@@@@@
.@...........@
@.............@
@@@@@
............@
...........@
..........@
.........@
.........@
.....@@
@......@
@@...@
@..@.@
@...@@
SUPER moto 10/10!!! szerokości;) oceń mego Zipp-a xD
brawa ;)
Bardzo dobra robota. Sam szukam tego samego modelu MZ do odremontowania. Postaraj się dostać oryginalny tłumik od tego modelu, bo ten od ETZ moim skromnym zdaniem trochę razi. Powodzenia w eksploatacji sprzętu.Pozdrawiam
☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐
 │	
spoko sprzęt zostawiam max wpadnij do mnie;D
Świetna robota, przepiękny klasyk. Ten model MZ podoba mi się najbardziej. Wielu udanych podróży na tej wspaniałej maszynie ;-)
pzdr.
świetna robota naprawdę jestem pełen podziwu,
a kierunki fakt słabo widać z tylu ,tez je wstawiłem i murze machać dalej
Motocykle MZ ES 250 to ciekawy rozdział w historii motocyklizmu, tym bardziej szkoda aby onich zapomniano. Dzieki takim pasjonatom jak Ty napewno do tego nie dojdzie.Pozdrawiam zapraszam do mnie...
Widziałem film kilka dni temu, koleś respekt dla Ciebie, serio. Pozdro
Jest piekna wreszcie ktos zrobil MZ tak jak powinna wygladac jest sliczns gratulacje kolego!!!
ocen moje maszyny
No bardzo dużo pracy wykonałeś.Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
@@@@@
@
@@@@@
@
@
@
.......@
.....@.@
...@.....@
..@@@@@
.@...........@
@.............@
@@@@@
............@
...........@
..........@
.........@
.........@
.....@@
@......@
@@...@
@..@.@
@...@@
nawet lubię stare motory, ale ten jest the best :) życzę udanego remontu :)
Zapraszam do mnie.
ładna MZ widzę że ja remontujesz czekam na zakończenie prac luknij domnie