Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Lublin
954 cm3
158 KM
2.94 s
Na sezon 2011 zmienione:
Napęd: D.I.D Gold ZVM2
Świece: NGK Iridium
Klocki Tył: Brembo
Stalowy oplot: Hel (czerwony)
Płyny: chamulcowy RBF600 i chłodniczy Motul
Olej:Motul 300v 10W40
Filtr powietrza: K&N
Sportowe Klamki: Womet Tech
Crash pady: PUIG
Dodatki:
Amortyzator skrętu: GPR
Wydech: Arrow
Filtr powietrza: K&N
Stalowy oplot: Hel (czerwony)
Sportowe klamki : Womt Tech (czarne)
Wyświetlacz biegów
Seria:
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-DSFI
Max. moc: 110kW (152PS) /11250 min-1
Max. moment obrotowy: 104 Nm/9500 min-1
Plusy:
-prowadzi się jak 600cc
-mocny dół
-wygodny jak na sporta
Minusy:
- brak amora skrętu w standardzie
Koniec sezonu 2011 lub początek 2012 Fireblade SC59 albo BMW S1000RR ;)
super maszyna oby śmigała jak najdłuzej szerokosci :)
Hehe też jestem tego zdania bliżej jej do litra ja jak wstawiałem swoja Hannę to z godzinę zastanawiałem się do jakiej dać....
zajebisty sprzęt pozdrawiam i byle do sezonu
Fajna maszynka daje 10 na 10 ;)
zapraszam do mnie
bliżej je do 998cc(litr) niz 899cc(900) wiec dlatego ta kategoria ;)
No ładna ładna, też planuje taką na następny sezony :) tylko czemu kategoria 1000rr ?
Fajna maszyna.
Wpadnij skomentować moją zetkę;)
I nawzajem kolego..... będę musiał zasięgnąć kilka rad u Ciebie ale to już na PW naszego forum...Pozrawiam i do zobaczenia....
Ładny sprzęt daje 10/10, wpadnij do mnie:)
Szerokości i pozdrawiam:P