Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
180 cm3
19 KM
0.00 s
Dna kupiłem prawie seryjną. Miała założonego multivara. Włożyłem w znia duzo kasy pracy i czasu. Wygląda idealnie. Pozostało mi do pomalowania jeszcze przednie koło do którego zabieram sie z pół roku. Zajebiste przyśpieszenie, osiągi i oczywiście dzwięk. Najwięcej jechałem nia 130 we dwie osoby (Trasa Lublin-Kurów) Jedyna taka w Polsce.
Mechaniczny:
-Wydech Leo SBK Titanum (Przelotowy)
-Wariator Malossi Multivar
-Wkład filtra powietrza Polini
-Sprężynki malossi
-Centralka biała Malossi
-GasBox Malossi
-Filtr oleju Malossi
-Pasek Dayco Kevlar
-Podniesiona Iglica
-Poprawione chłodzenie w przekładni
-Swieca NGK
Opytka:
-Manetki Hebo czerwone
-Polerowana półka
-Lampa STR8 LED Black z kierunkowskazami
-Malowanie felg na biało
-lusterko łezka Carbon
-Zarówka niebieska
-Błękitna postojówka
-Przerobiony tyłek
-Stopka boczna TNT
-Tank Pad
-Chromowane obramowanie tablicy
-Niebieskie wężyki
-Wyprostowana kierownica
-Naklejki które znacznie poprawiają wygląd
-Przednie kierunkowskazy LED
Piaggio Leader 180
V-max 130
Fajna maszynka, sam bym taka posmigal 10/10