Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
DROP
49 cm3
5 KM
0.00 s
Fajna maszyna jak na początek... ;)
-filtr stożek- to był głupi pomysł... :)
-żarówki xenonowe
-naklejki "ścigacz.pl"
-przedłóżki amortyzatorów- po małych przeróbkach, ale ok
-cylinder 110ccm skrócony o 4mm czyli 88ccm... :D
139FMB
Bardzo dynamiczny, nie wiem jak to możliwe... Ale realny V-max (według nawigacji) 85km/h... Bez problemu idzie na kolo... UWAGA!!! W tym moto siedzi oryginalnie cylinder 72ccm, więc proszę bez komentarzy jak ktoś napisze że jego ferro leci 90km/h... :D
Przód miękki
Tył twardy
Zaspany jechałem do shl... Wymusiłem na skrzyżowniu... :D
Gościu mnie strąbił... Odrazu się obudziłem... :)
-zestaw 72ccm
-chłodnica oleju
-lusterka carbon
-kierunki carbon
-tankpad carbon
-siatka bagażowa
-szybka od owiewki obklejona folią carbonową
już niedługo dodam zdjęcia po full tuningu... ;)
+ duży ciężar, czyli dobra przyczepność
+ dynamiczny silnik
+ V-max ok 80km/h
+ zaje**ste przyspieszenie
+ jeszcze lepszy dźwięk
- za miękki przód
-Prześcignąłem kolegę, który jechał skuterem Honda (przytarłem mu nosa)
-cały sezon bez gleby... :D
No jakaś rodzinka i wogóle... ;)
Super Ferro, dbaj o niego żeby ci długo służył, wpadnij Do mnie ocenić Zipp'a
Za Ferro daję 11/10
Życzę szerokości i POZDRAWIAM
Dzięki za komentarz teraz też wiem że nie ma :) podniosłem go na nóżce i włączyłem 4 bieg i rozpędzałem go aż do 9 tyś. obr. ;] ale może w niedalekim czasie założę większą pojemność :) Pozdro i szerokiej i bez awaryjnej
Podniesiony lepiej się prezentuje ;) Pozdro i szerokiej drogi ;) Co do cylindra 72cm3 to trzeba uważać bo w Ferro jest recylkulator który komplikuje sprawę ;)
No cóż...piękny opis...tylko że tej foty nie dotyczy:( Doślij zdjęcia twojego motorku a wszyscy uwierzą.Lewa
Użytkownik usunięty pozdrowił kierowcę pojazdu