Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
233 cm3
17 KM
0.00 s
Kupiłem ją w stanie agonalnym zagrażającym życiu (jak bardzo - odkryłem dopiero po 300 km). Stopniowo doprowadzam do stanu pozwalającego na turystykę.
Wymienione lampy, manetki i nieoryginalny lakier. Taką już kupiłem. W planach mam tylko szybę i sakwy.
- podróż 200km na łysej tylnej oponie w czasie burzy i powrót ze świadomością że tylna zębatka trzyma się tylko na dwóch śrubach.
- wycieczka w góry z TŻ (oczywiście po wymianie opony i naprawie zębatki) Piękne widoki, dobry asfalt, kręte drogi i wspaniała pasażerka to jest to:) A na hondce mimo niezbyt "świeżego" silnika góry nie zrobiły wrażenia.
Wymienić przednią oponę, zrobić coś z amortyzatorami, usunąć wszystkie prowizoryczne przeróbki poprzednich właścicieli, dołożyć szybę i sakwy i pojechać w bardzo daleką wycieczkę.
+ wygodna
+ zadziwiająco dobre przyspieszenie jak na pojemność i stan techniczny
- hamulce, nie dość że bębnowe to jeszcze ze względu na przeróbkę rączki i cięgna nijak nie da się wyregulować przedniego.
- brak bagażnika
Ledwie kupiłem a już przejechałem ponad 3000km.
- wycieczce motocyklem do Chin.
- wycieczce motocyklem do Indii.
- wycieczce motocyklem do Afryki.
:)
- własnym sterowcu
- dużych zarobkach nie wymagających pracy
Zdobyciu serwisówki!