Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Dolny Śląsk
124 cm3
9 KM
8 Nm
16.70 s
Motocykl, którego konstruktorzy z Chin chcieli upodobnić do jednego z modeli Hondy. Według mnie, mogli się trochę bardziej postarać.
Modyfikacje:
- zamiana oparcia pasażera na stelaż;
- lusterka lezki;
- stop LED;
- światło drogowe w przycisku rozrusznika( z aku);
- postojówki LED ( z aku);
Dodatki:
- światła obrysowe LED w bocznych odblaskach;
- alarm z możliwością włączenia światła drogowego lub stop za pośrednictwem pilota;
- czerwone podświetlenie motocykla LED;
Tuning:
- silnik Zongshen ZS154;
- chłodnica oleju + wentylator;
- łańcuch DID + zębatki JT;
- wskaźnik temperatury oleju Auto Gauge;
- świeca irydowa NGK CR7HIX;
- opona przednia Michelin Pilot Sporty;
- wyświetlacz biegów
- obrotomierz (zdemontowany);
Zongshen ZS154. Ma buta bestia, ale brak jeszcze jednego biegu, nawet przy przełożeniu 20/35 = brak swobodnego wykorzystania możliwości silnika.
Przednie troszeczkę za miękkie = zmniejszona kontrola na wybojach.
Nie starczy miejsca.
Zakup opony 140/70-12 lub 110/100-12 gdy skończy się założona teraz 4.00-12.
+ małe spalanie (zazwyczaj 2,07L/100km)
+ dźwięk, hucząco-grzmocący (jak na motorower)
+ przyspieszenie (70km/h w 11 sekund)
+ wygodna pozycja kierowcy
+ bezproblemowy rozruch silnika (zawsze za pierwszym)
+ tanie części zamienne
- słaba jakość wykonania
- brak piątego biegu
30 tysi kilometrów i leci dalej.
- Ducati 1198
- Mt-01
- Husqvarna SM 610
- SV 1000.