Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Ashbourne IRL
250 cm3
18 KM
0.00 s
Po kilku plastikach chciałem spróbować czegoś innego. Rebel była dokładnie taka jaką sobie wyobrazałem zanim ją kupiłem, ładna, powolna wygodna solidna i ciesząca ucho fajnym pykaniem. Bardzo dobrze ją wspominam, mimo tego że nie osiągała zawrotnych szybkości i nie prostowała rąk przy każdym dodaniu gazu była super. Było dużo chromu i polerowanego aluminium. Najlepiej czuła sie tocząc sie przy predkości 60-80km/h wydając z dwuch nisko poprowadzonych tłumików specyficzny miły dla ucha turkot. Wysoka kiera i szyba wygodne pikowane sercowe siedzonko nogi lekko do przodu normalnie Born to be ride.
Takich sprzetów sie nie profanuje
250ccm dwucylindrowy, czterozaworowy, jeden wałek rozżądu w głowicy naped łańcuszkiem, zasilany jednym gażnikiem
Skrzynia biegów o pięciu przełożeniach pracuje płynnie i bezproblemowo
Troche niedomagało już przy masie kierowcy 75kg. Z pasażerem było jeszcze gorzej ale nie bylo tragedi
He he Ashbourne- Newry i spowrotem około 200km niby niedaleko ale na takim sprzecie chwile zeszło, i dobrze bo było super.
Plusu
Cieszy oko
kuloodporny silnik
Wygodna pozycja
Dobra osłona przed wiatrem (wersja z szybą)
Niskie koszty eksploatacyjne
Minusy
Małe gabaryty
Męczy sie z pasażerem
Mało wydajne zawieszenie szczególnie tył