Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Warszawa
1797 cm3
169 KM
158 Nm
0.00 s
Samochód przeszedł kompletną renowację. Wyjechał na drogę w czerwcu 2009. Można powiedzieć że data produkcji to 2009 rok:)
D13B2 ------> D16Y2 _----> B18C4
• Pojemność: 1797
• Moc: 169 hp (124 kW) @ 7600 rpm
• Moment: 158 N·m @ 6200 rpm
• Kompresja: 10.0:1
• Rodzaj Głowicy: DOHC
• VTEC: Tak
Fotele - półkubełki z wersji MB
naba quick-release NRG
Deep Dish kierownica NRG
Gałka Skunk2 Racing
cup holder
pokrowiec na tylne siedzenie dla psa:):)
Gwintowe skunk2 (in progress)
przód: tarcza 262 mm Brembo MAX + kolcki Ferodo
tył: tarcze 240 mm
wahacze poprzeczne Skunk2 Racing
Alpine CDE-9846R. Zmienione seryjne głośniki przednie Pioneera 100mm na 165mm Helix, nadają się one idealnie do podkreslania wysokich tonów i eksponowania basem. Dla fanatyków głebokiego basu bardziej podejdze JBL. W niedalekiej przyszłości zostaną założone głośniki 6x9 Hertza na tył oraz tuba:)
Same miłe z tym silnikiem:)
kilka małych drobiazgów
+ dźwiek silnika (wkońcu to Honnndaaa)
+ zawieszenie
- tylny spryskiwacz :)
regularne spełnianie drobnych marzeń