Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
Wrocław
1439 cm3
0.00 s
Oto mój VW Golf Mk1 z 83, silnik to 1,5 benzyna, gaźnik.
Reszta, to już kolejne fazy tuningu.
- przednie oraz tylne lampy In-Pro clear [przednie - wersja clear-black]
- "kierunki" In-pro [seria clea-black]
- "zardzewiała" maska [tymczasowo]
- felgi Borbet typu T 7-8 cali // Toyo - Yokohama // 175/50/r14 - 185/50/r14
- gril z chromowanymi obwódkami [ nie założone ]
- klamki chrom [ nie założone ]
- listy "chromowane" wokół auta [ nie założone ]
- kierownica, naba oraz gałka zmiany biegów włoskiej firmy Isotta
- zmieniona deska rozdzielcza ze zwykłej na deskę z cabrioletu
- seria
- splanowana głowica
- wymiana wszystkich uszczelek itp
- dolot od gaźnika zakończony stożkiem [ nie założone]
- chłodnica oleju
- nowe świece, przewody wys. napięcia oraz miska olejowa i filtr oleju
- kierownica, naba oraz gałka zmiany biegów włoskiej firmy Isotta
- zmieniona deska rozdzielcza ze zwykłej na deskę z cabrioletu
- fotele pół kubełkowe In-pro [ nie założone ]
- zestaw obniżający amorki + springi 60/40
- rozporki D&W przód góra oraz tył
- "sanki" oraz blacha pod silnik [ zostanie założone na dniach ]
- narazie tylko sobie gra, żadnych rewelacji ;)
Podróż do sklepu Jacky, podczas przejażdżki roztrzaskanie miski olejowej :(.
- obspawanie budy
- wspawanie klatki [wersja pełna z homologacja FIA]
- lakier pomarańczowy z czarnymi elementami lub carbonowymi
- wymiana silnika na 1,8 8v lub 16v / 1,9 TDi
- pasy 4 punktowe
- założenie porządnego sprzętu C.A.
- wymiana hamulców [ z tyłu założenie tarcz, hydrauliczny "ręczny" ]
- przelotowy wydech
9 miejsce na 12 zawodników w KJS podczas Tuningowiska 2007, jestem zadowolony z miejsca jako że to mój pierwszy KJS w życiu ;).
Wygrany wyścig uliczny z Mondeo TVP :D.
- oryginalne GTI mk1 na glebie
- Golf R32 mk4
- Nissan 180 SX S13
- Honda CRX gen.2 [ nie koniecznie w wersji V-tec ]
- Dodge Viper RT/10