facebook
System PJ
to 129 369 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Trabant 1.1 1991r

Oglądano już 7010 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Trabant 1.1 »
  • Rocznik

    1991 r.

  • Właściciel

    Bross

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Gdzieś na Śląsku

  • Pojemność

    1598 cm3

  • Moc

    101 KM

  • Max. moment obrotowy

    116 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.00 s

  • Opis

    Trabant z serii 444 Universal w German stylu z 601 lookiem który został wyprodukowany w 1991 roku.
    Ogólnie niepozorny Trabant 601 z piekła rodem :D
    Violę podarowałem Narzeczonej na dzień Kobiet 8 Marca 2010, Trabi przeszedł remont generalny który trwał prawie rok.


    więcej na www.S-Trabi.de.gg

  • Tuning

    czerwiec 2011
    Swap na 1.4 8V z VW zasilany 4ma gaźnikami
    Keihin CVK40 z instalacją CNR ,a także z wtryskiem LPG
    - Instalacja CNR
    - Podtlenek Butanu :D

    Listopad 2011
    Swap na 1.6 8V z VW zasilanie Bosch Monomotronic
    - Podniesione ciśnienie wtrysku
    - Podtlenek Butanu :D
    - Zmieniona mapa sterownika silnika na 1.8 GT

    5 stopniowa skrzynka biegów z VW Golf/Passat 1.9 TDi

    _____________________________________________________________
    Za poprzedniego właściciela były 3 inne silniki między innymi:
    seryjne 1.1 8V Trabant 40kM,
    1.3 8V Wartburg 58kM,
    1.3 8V Golf 2 55kM.

  • Silnik

    Volkswagenowski silnik o pojemności 1598 cm3 140Nm+

  • Wnętrze

    - Deska rozdzielcza z Trabanta 601 S-DeLuxe po liftingu wg własnego projektu z nawiewem powietrza i jego regulacją z Trabanta 1.1s oraz podświetlaniem, całość pokryta eko-skórą Przód Fioletowy daszek Czarny robiony na wzór deski z 601x.
    - Tapicerka z eko-Skóry - Czarno-Fioletowej.
    - Wykładzina stalowo czarna z podbiciem gumowym + filc,
    - Przednie fotele Honda Prelude IV,
    - Kierownica Indianapolis z emblematem GSi.

  • Zawieszenie

    Przednie
    - kolumny McPherson + łożyskowanie
    - amortyzatory KaYaba Olejowe, Polo 86c
    - Sprężyna główna 12mm Honda Civic MK4 oraz sprężyna Tender 10mm + gwint
    - Double-Spring System. ("Eibach license")

    Tylne
    - Amortyzatory Monroe Gaz Technology 23456
    - Sprężyny Honda Civic MK4 12mm + Gwint

    - Twardsze z regulacją wysokości.
    możliwość zglebowania do 3cm nad ziemią. :D

    - Koła
    przód 185/60 R13 5,5" Stalówki BMW Rekin ET18.
    Tył 165/70 R13 5,5" Stalówki BMW Rekin ET18.

  • Car Audio

    Coś tam gra.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda.

  • Perspektywy

    Gwintowana zawiecha skoro już jest...
    hmmm

    to może Turbo ?? Niee lepiej coś bardziej praktycznego hmm
    nowy układ wydechowy ze stali kwasoodpornej.

  • Plusy i minusy pojazdu

    przestronny Uniwersall, czyli pseudo kombi
    Trabant - Cultowy oldshoolowy samochód to Wielki +


    Brak minusów prócz tego na masie :D

  • Osiągnięcia

    Ukończony remont kapitalny w maju 2011
    zaczynając od blacharki idąc przez mechanikę aż po lakier i wykończenie tapicerskie.

  • Marzę o...

    Taniej benzynie...

    Nie tyle co marzę ,ale w niedalekiej przyszłości mam plan zakupić ładne alumki.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Peugeot 406
  • Simson S 51
  • Aprilia RS 80
  • Własne Projekty Motocykl
  • Suzuki Hayabusa
  • Mercedes W124

Co robią kierowcy na PJ