Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Gdzieś na Śląsku
1598 cm3
101 KM
116 Nm
7.00 s
Trabant z serii 444 Universal w German stylu z 601 lookiem który został wyprodukowany w 1991 roku.
Ogólnie niepozorny Trabant 601 z piekła rodem :D
Violę podarowałem Narzeczonej na dzień Kobiet 8 Marca 2010, Trabi przeszedł remont generalny który trwał prawie rok.
więcej na www.S-Trabi.de.gg
czerwiec 2011
Swap na 1.4 8V z VW zasilany 4ma gaźnikami
Keihin CVK40 z instalacją CNR ,a także z wtryskiem LPG
- Instalacja CNR
- Podtlenek Butanu :D
Listopad 2011
Swap na 1.6 8V z VW zasilanie Bosch Monomotronic
- Podniesione ciśnienie wtrysku
- Podtlenek Butanu :D
- Zmieniona mapa sterownika silnika na 1.8 GT
5 stopniowa skrzynka biegów z VW Golf/Passat 1.9 TDi
_____________________________________________________________
Za poprzedniego właściciela były 3 inne silniki między innymi:
seryjne 1.1 8V Trabant 40kM,
1.3 8V Wartburg 58kM,
1.3 8V Golf 2 55kM.
Volkswagenowski silnik o pojemności 1598 cm3 140Nm+
- Deska rozdzielcza z Trabanta 601 S-DeLuxe po liftingu wg własnego projektu z nawiewem powietrza i jego regulacją z Trabanta 1.1s oraz podświetlaniem, całość pokryta eko-skórą Przód Fioletowy daszek Czarny robiony na wzór deski z 601x.
- Tapicerka z eko-Skóry - Czarno-Fioletowej.
- Wykładzina stalowo czarna z podbiciem gumowym + filc,
- Przednie fotele Honda Prelude IV,
- Kierownica Indianapolis z emblematem GSi.
Przednie
- kolumny McPherson + łożyskowanie
- amortyzatory KaYaba Olejowe, Polo 86c
- Sprężyna główna 12mm Honda Civic MK4 oraz sprężyna Tender 10mm + gwint
- Double-Spring System. ("Eibach license")
Tylne
- Amortyzatory Monroe Gaz Technology 23456
- Sprężyny Honda Civic MK4 12mm + Gwint
- Twardsze z regulacją wysokości.
możliwość zglebowania do 3cm nad ziemią. :D
- Koła
przód 185/60 R13 5,5" Stalówki BMW Rekin ET18.
Tył 165/70 R13 5,5" Stalówki BMW Rekin ET18.
Coś tam gra.
każda.
Gwintowana zawiecha skoro już jest...
hmmm
to może Turbo ?? Niee lepiej coś bardziej praktycznego hmm
nowy układ wydechowy ze stali kwasoodpornej.
przestronny Uniwersall, czyli pseudo kombi
Trabant - Cultowy oldshoolowy samochód to Wielki +
Brak minusów prócz tego na masie :D
Ukończony remont kapitalny w maju 2011
zaczynając od blacharki idąc przez mechanikę aż po lakier i wykończenie tapicerskie.
Taniej benzynie...
Nie tyle co marzę ,ale w niedalekiej przyszłości mam plan zakupić ładne alumki.