Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Kędzierzyn-Koźle
1598 cm3
87 KM
9.00 s
Polonez od 2001 roku w rodzinie, przebieg obecny 392500km po remoncie kapitalnym silnika w 2004 roku. Aż sam sobie nie wierze że ten silnik taki wdzięczny jest, ale trzeba dbać o auto lepiej jak o żone.
Znam receptę na długowieczność Poldka.
Auto ogólnie dynamiczne, od 2500obr/min bardzo żwawe, dobre przyśpieszenie od 90km;h w zwyż, v-max ok 148km/h.
Kiedyś z poprzednim właścicielem auta przy piwku, doszliśmy do wniosku że SILNIK w tym aucie nigdy nie zawiódł, zawodzi osprzęt.
pachnie PRL-em
telefon stacjonarny NOKIA
czujnik deszczu na szybie
zamek centralny, alarm MetaSystem
jak poprawią drogi w tym kraju, to zrobię...
na razie przód amortyzatory gazowe MM
tył olejowe KROSNO
Radio Dalco z mp3 4x45W
przód głośniki 16cm Peying
tył głośniki 10cm na podsufitce Peying
zestaw 2.1 Creative Suboofer pod schowkiem + 2 satelitki w zagłówkach. W sumie 7.1
każda długa trasa
... kiedy całkowicie zgnije, zrobię go od nowa
puki co kompletuje części przeróżne na zapas, ponieważ nie zamierzam się z moim Poldkiem rozstawać
Plusy:
+ mało takich Trucków z przed 1990 !!!
+ zawieszenia na nasze polskie bezdroża
+ tania eksploatacja, tanie części, lecz w brew pozorom trudne do kupienia
+ przyciąga kobiety :D
+ most dał mi spokój po regeneracji
+ mimo że silnik konstruckyjnie jest stary, działa bez zarzutów
Minusy:
-drobnostki różne
-trzeba co roku robierać tłoczki, cylinderki hamulcowe i czyścić
2011 - IV miejsce w zimowej ślizgawce na torze na czas
2012 - wyróznienie na zlocie samochodów PRL
2014 - przeszedł kolejny przegląd pozytywnie, nawet diagnosta rzekł że jest dobrze utrzymany (konserwacja podwozia)