Plusy:
+ mało takich Trucków z przed 1990 !!!
+ zawieszenia na nasze polskie bezdroża
+ tania eksploatacja, tanie części, lecz w brew pozorom trudne do kupienia
+ przyciąga kobiety :D
+ most dał mi spokój po regeneracji
+ mimo że silnik konstruckyjnie jest stary, działa bez zarzutów
Minusy:
-drobnostki różne
-trzeba co roku robierać tłoczki, cylinderki hamulcowe i czyścić
+rewelacyjny system zwiększający masę bicepsa podczas prowadzenia-świetna rzecz gdy jeździ się enduro lub wszczyna burdy w barach lub na meczach..zdecydowanie bardziej przydatne niż masażer w fotelu S klasy...
-niestety nie lata...problemy z cześciami i serwisem w azji i usa co zmusza do wożenia młotka, przecinaka i kawałka drutu...troche za mały schowek na garnitur...
+ funkcjonalność
+ niepowtarzalność ( nikt nie przerabia trucków )
+ tylny napęd
- przy zabawie spala do 20l/100
- aktualnie jeszcze brak za mało mocy
- zimą za lekki tył i wręcz nadmiar mocy ;]
+ jak go własnoręcznie wyremontowałem za pomocą 3kg szpachli i trochę aluminium to przy dzwonie nie odpadła ;)
+malowany w garażu cały tez własnoręcznie taki poligon
doświadczalny moich zdolności blacharskich
+ droga hamowania z ok 60mk/h do 0 w ciągu zaledwie 3m
FSO Polonez Truck
-hałas, dynamika, korozja, jakosc wykonczenia
+bezawaryjny, ladownosc, przygoda
FSO Polonez Truck
+ Ładowność
+ Niezawodność i możliwość szybkiej naprawy przy pomocy podstawowych narzędzi
+ Tanie części
- Rdzewieje na potęge
FSO Polonez Truck
Jeden minus jest taki ze przy 140km/h nic nie słychać oprócz silnika i mosta
FSO Polonez Truck
Dla mnie ten polonez ma same plusy.Nigdy mnie niezawiódł
FSO Polonez Truck
Plusy:
+ mało takich Trucków z przed 1990 !!!
+ zawieszenia na nasze polskie bezdroża
+ tania eksploatacja, tanie części, lecz w brew pozorom trudne do kupienia
+ przyciąga kobiety :D
+ most dał mi spokój po regeneracji
+ mimo że silnik konstruckyjnie jest stary, działa bez zarzutów
Minusy:
-drobnostki różne
-trzeba co roku robierać tłoczki, cylinderki hamulcowe i czyścić
FSO Polonez Truck
+duza ładownosc
+dobrze si nim nie jeździ
FSO Polonez Truck
plusów ma dużo i niechce mi sie wymienać a minusów nie ma bo to FSO...
FSO Polonez Truck
+rewelacyjny system zwiększający masę bicepsa podczas prowadzenia-świetna rzecz gdy jeździ się enduro lub wszczyna burdy w barach lub na meczach..zdecydowanie bardziej przydatne niż masażer w fotelu S klasy...
-niestety nie lata...problemy z cześciami i serwisem w azji i usa co zmusza do wożenia młotka, przecinaka i kawałka drutu...troche za mały schowek na garnitur...
FSO Polonez Truck
+ spalanie
+ przestronność bagażnika
+ ogólnie bezawaryjny jak na poldka
- brak wspomagania o którym myślę :)
- mały promień skrętu
- hałas od tylnej części ,ale będę wygłuszał kabinę i pakę.
FSO Polonez Truck
+Mało pali
FSO Polonez Truck
Wszyscy sie dziwia ale most ani nie ciknie ani nie huczy
minusy bardzo słaby skret wada fabryczna ROYa ale idzie sie przyzwyczajić
FSO Polonez Truck
+mozna ladowac dopuki sie nie zlamie:D
+tanie czesci
+i duzo jeszcze by wymieniac
-troszke duzo pali:(
FSO Polonez Truck
+mało pali
+duuuuży i pojemny
+nie taki stary
+wygodny:)
-tylko jedna rzecz BLACHERA:(
FSO Polonez Truck
+ funkcjonalność
+ niepowtarzalność ( nikt nie przerabia trucków )
+ tylny napęd
- przy zabawie spala do 20l/100
- aktualnie jeszcze brak za mało mocy
- zimą za lekki tył i wręcz nadmiar mocy ;]
FSO Polonez Truck
+ tania eksploatacja
- lubi paliwko
FSO Polonez Truck
+tani w eskplantacji
+Polski
-średnica zawracania
-awaryjność
FSO Polonez Truck
Plusy;
-lpg
-mało pali
-tani w użytkowaniu
FSO Polonez Truck
+ jak go własnoręcznie wyremontowałem za pomocą 3kg szpachli i trochę aluminium to przy dzwonie nie odpadła ;)
+malowany w garażu cały tez własnoręcznie taki poligon
doświadczalny moich zdolności blacharskich
+ droga hamowania z ok 60mk/h do 0 w ciągu zaledwie 3m
- jednak mimo wszystko rdza robi swoje