Warsztat Motocyklowy
|
ns1 na stunt
|
mam okazje kupic ns1 za bardzo malutkie pieniazki i myslalem nad przerobieniem jej na streeta.ale ale wiem ze w polsce nie ma ns1 street takiej full street.i mam wielka prosbe powiedcie jak ns1 idzie na kolo z jakiego biegu z gazu czy z sprzegla.wiem ze jest wolno obrotowa i to trche minus
Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!
Zależy w czym sie szybko bieg kończy... jakoś ja moja apka na malej zembatce jade sobie tyle metrow ile zechce... a jak uda mi sie zmienic bieg jadac na kole to robie nawet szybka gume... TECHNIKA, TECHNIKA I JESZCZE RAZ TECHNIKA
akurat ja potrafie smigac na kole;P...zebatke lepiej zmienic dlatego ze raczej z 2biegu go nie szarpnie na gume a z 1.bieg szybko sie konczy...wiec jak nie potrafi chociaz troche smigac na gumie nie da rady
RG ? w rg silnik wypada przy normalnej jeździe a co dopiero do stuntu.. hahah smiech na sali czlowieku...
kup ns1 sprzedaj i kup rg dobrze na kolo idzie
Kamil... powiedz mi po co zmieniać zembatke ?! zastanow sie... nie potrafisz techniką jeździć na kole to załatwiasz wszystko na łatwizne wymieniając zembatke?
jak masz okazję to bierz...zmień pizze z tylu....i na gume pujdzie leciutko. Stelaż do 12' przydatna rzecz moj kolega smigal bez stelażu na DT i rozwalil lampe.
najlepiej... wymien zembatke i pojedziesz 10 km/h na kole... bezsens montowac wieksze zembatki na male pojemnosci !!!!! poza tym NS na stunt sie nie nadaje... bo to 2 suw... poza tym martwi mnie jej moment obrotowy... czasem nie jest cylinder do szlifu ?
Kazdy motor idze na koło trzeba tylko pokombinować ,tak jak koledzy nizej napisali zebatkę zakłądasz duzą na tył i idze z gazu !!!
no tak pizza na tyl masz racje.bo prawdziwa jazda na ns zaczyna sie od 8tys dopiero ciagnie
wystarczy tylna zębatkę zmienić na większą i moto spokojnie pójdzie na koło , dlaczego sądzisz że ta honda jest "wolno obrotowa" to jest 2 sów więc zabawa na tym moto zaczyna się przy około 6k obr