Plusem i minusem można nazwać ogromny sentyment.. ponieważ bardzo sie przywiązałem do tego auta a ludzie mówią że to tylko zwykły polonez ;) Dla mnie jest bezcenny :)
plusy:
-niskie koszta eksploatacji
-wygodny
-wspomaganie kierownicy
-dość dużo miejsca w środku
-napęd na tył :)
-puki co spisuje się b.dobrze :)
minusy:
-spalanie: miasto 12/13 , trasa 9/10 LPG/100km [w 6ciu garach waha się spala :P :) ]
- troszke mało kucyków
( Może jesteś szybszy na prostej... lecz ja wyprzedzę Cie na zakręcie !!! )
+Duzy wygodny i pakowny
+tylny napęd :D
+dobre wspomaganie kierownicy
+tanie części
+ładnie sie prezentuje-robi wrażenie na ulicy
-niestety LPG ale co poradzic
-przydałby sie mocniejszy silnik
-za miękkie zawieszenie do szybszej jazdy po zakrętach wiekszosc tych aut jest zaniedbana i ludzie wola zachodnie 20 letnie i powypadkowe niz zadbanego Poloneza
plusy:
- RWD!!!
- mało pali(10-11l gazu w mieście)
- jest w miarę szybki, jak na Polda(ponoć 12s do 100, ale nie sprawdzałem)
- duży kufer
- łatwy i tani w naprawach
- i co by nie mówili różnego rodzaju "znawcy" i "mistrze kierownicy", powiem jeszcze raz: RWD!!!!!!
minusy:
- to tylko Polonez, czyli głównie blacha i zawieszenie do d...
+
wygoda
bezpieczenstwo
duze wnetrze
wysokie zawieszenie
tylny naped(po tym poznac prawdziwe auto)
spalanie tylko 10l/100km
-
rdzaa:(/gdyby nie to dalej bym go trzymal jako drugie auto/
kepska jakosc czesci
kolor
Plusy:
-naprawdę świetny silnik
-unikatowy stan auta
-,,salonowy'' wygląd
-sprzęt audio
-bezawaryjność
-(o dziwo) świetne hamulce Lukas-a
Minusy:
Jedyna rzecz do której mógłbym mieć zastrzeżenia to zawieszenia. Ale co można wymagać od resorów piórowych i tak prostego w budowie przedniego zawieszenia. Przynajmniej jest komfortowo. Sportem zajmuje się silnik...
- ekonomiczny
- pakowny
- nie rdzewiał (może jakieś lepsze zabezpieczenie antykorozyjne eksportowych poldków ?)
- wygodny
- zawsze miał tendencje do ściągania w którąś stronę.
- często łapał kapcie.
FSO Polonez Caro
+ Tylny napęd.
+ Wygodny.
+ Bezpieczny!!!
+ Pakowny.
+ Nieskomplikowany.
+ Tani w naprawie.
+ Samochod z DUSZĄ!
- Zużycie paliwa.
- Trzeszczące wnętrze.
FSO Polonez Caro
+ Polski Samochód !!!
+ wygodny
+ duży
+ tanie części
- trochę pali
- przeciętne osiągi
FSO Polonez Caro
+ zajebi*** małe spalanie chyba ze po mieście się ścigać zachciało
FSO Polonez Caro
Plusem i minusem można nazwać ogromny sentyment.. ponieważ bardzo sie przywiązałem do tego auta a ludzie mówią że to tylko zwykły polonez ;) Dla mnie jest bezcenny :)
FSO Polonez Caro
jak mowilem tylni most i te sekundy do 100 paliwo zerny + pojemny wygodny tani
FSO Polonez Caro
+ RWD
+ no nawet wygodny:)
- duuużo pali
- mało mocy do ślizgania na suchej nawierzchni...
FSO Polonez Caro
same plusy
poza jednym
-sprzedany
FSO Polonez Caro
Plusy
Ładowności
Niezawodności
Tanie części zamienne
Minusy
Duże spalanie ratuje instalacja LPG
Mała moc silnika
FSO Polonez Caro
plusy:
-niskie koszta eksploatacji
-wygodny
-wspomaganie kierownicy
-dość dużo miejsca w środku
-napęd na tył :)
-puki co spisuje się b.dobrze :)
minusy:
-spalanie: miasto 12/13 , trasa 9/10 LPG/100km [w 6ciu garach waha się spala :P :) ]
- troszke mało kucyków
( Może jesteś szybszy na prostej... lecz ja wyprzedzę Cie na zakręcie !!! )
FSO Polonez Caro
+ Cichociemny
+ Zrywny
- Smok pod ciezka noga
- Brak ocynku...
FSO Polonez Caro
Same plusy.
FSO Polonez Caro
+Duzy wygodny i pakowny
+tylny napęd :D
+dobre wspomaganie kierownicy
+tanie części
+ładnie sie prezentuje-robi wrażenie na ulicy
-niestety LPG ale co poradzic
-przydałby sie mocniejszy silnik
-za miękkie zawieszenie do szybszej jazdy po zakrętach wiekszosc tych aut jest zaniedbana i ludzie wola zachodnie 20 letnie i powypadkowe niz zadbanego Poloneza
FSO Polonez Caro
plusy:
- RWD!!!
- mało pali(10-11l gazu w mieście)
- jest w miarę szybki, jak na Polda(ponoć 12s do 100, ale nie sprawdzałem)
- duży kufer
- łatwy i tani w naprawach
- i co by nie mówili różnego rodzaju "znawcy" i "mistrze kierownicy", powiem jeszcze raz: RWD!!!!!!
minusy:
- to tylko Polonez, czyli głównie blacha i zawieszenie do d...
FSO Polonez Caro
+ wygodny
+ tani w utrzmaniu
+ bezpieczny
+ naped na tył!!
- Duzo pali
- Słaba blacha(garazowany od nowosci a i tak ma ogniska korozji)
- mułowaty
FSO Polonez Caro
+
wygoda
bezpieczenstwo
duze wnetrze
wysokie zawieszenie
tylny naped(po tym poznac prawdziwe auto)
spalanie tylko 10l/100km
-
rdzaa:(/gdyby nie to dalej bym go trzymal jako drugie auto/
kepska jakosc czesci
kolor
FSO Polonez Caro
Plusy:
-naprawdę świetny silnik
-unikatowy stan auta
-,,salonowy'' wygląd
-sprzęt audio
-bezawaryjność
-(o dziwo) świetne hamulce Lukas-a
Minusy:
Jedyna rzecz do której mógłbym mieć zastrzeżenia to zawieszenia. Ale co można wymagać od resorów piórowych i tak prostego w budowie przedniego zawieszenia. Przynajmniej jest komfortowo. Sportem zajmuje się silnik...
FSO Polonez Caro
-za duzo pali
-wolny...
+duzy to co lubie
FSO Polonez Caro
- ekonomiczny
- pakowny
- nie rdzewiał (może jakieś lepsze zabezpieczenie antykorozyjne eksportowych poldków ?)
- wygodny
- zawsze miał tendencje do ściągania w którąś stronę.
- często łapał kapcie.
FSO Polonez Caro
Plusy to:
- tania jazda na LPG
- Tylni naped :D
- przestronnośc
- tanie części
Minusy:
- to że ma już 15lat
- rdza go łapie
FSO Polonez Caro
+Wygodny
+Duży
-Dużo pali
-Jak na ilość paliwa które pali to trochę muł