Plusy:
-Bardzo wygodny i przestronny
-Mało awaryjny
-Tanie cześci
-Naprawy w wiekszosci we włąsnym zakresie
Minusy:
-Mało elastyczny silnik ( 50 km/h - IV, 70 km/h - V)
-Słabe wyciszenie
-Nadwozie - jednak to nie sciema, ze Polonez zerdzewial, juz na desce kreslarskiej :)
+ Tanie części zamienne
+ Duża dostępność części używanych
+ Małe koszty remontów
+ Wysokie bezpieczeństwo bierne
+ Prosta konstrukcja
+ Tylny napęd
+ Niska cena zakupu
+ Wnętrze mające polonezowski klimat
+ Praktycznie niezniszczalne tylne zawieszenie
+ Czujnik ciśnienia oleju
+ Niezawodny samochód jeśli chodzi usterki uniemożliwiające jazdę na trasie. Zawsze można przewidzieć zbliżającą się usterkę.
- Trochę za duże zużycie gazu, ale cena lpg wynosząca wtedy 1,20zł sprawiała, że nie zwracałem na to uwagi.
- Brak wspomagania
- Słabe wygłuszenie
- Za duża seryjna kierownica
- Troszku mało miejsca nad głowami na tylnych siedzeniach,
- Miękkie zawieszenie, chociaż po zmianie felg i dystansach nie przeszkadza mi tak bardzo.
-Zbyt długa droga hamowania i hamulce podatne na fading
- Słaby hamulec ręczny
- Rdzewiejące nadwozie
- Głośna praca tylnego mostu.
- przydałby się też większy lub głębszy bagażnik zwłaszcza, że w moim leży sobie jeszcze butla od gazu.
+przemieszcza sie
+kilka bajerów takich jak automatyczne włączanie ogrzewania tylnej szyby, wycieraczki sie włączają gdy pryśnie sie płynem i takie tam
+pojemny bagażnik
-dużo pali jak na swoje osiągi
-most wyje
-twarde siedzenia
FSO Polonez Caro
Plusy:
-Bardzo wygodny i przestronny
-Mało awaryjny
-Tanie cześci
-Naprawy w wiekszosci we włąsnym zakresie
Minusy:
-Mało elastyczny silnik ( 50 km/h - IV, 70 km/h - V)
-Słabe wyciszenie
-Nadwozie - jednak to nie sciema, ze Polonez zerdzewial, juz na desce kreslarskiej :)
FSO Polonez Caro
Łatwy dostęp do części i niski koszt napraw. Idealny na polskie drogi.
Przeszkadza hałas i niechlujne fabryczne wykonanie - jest co poprawiać :)
FSO Polonez Caro
Plusy
- silnik 1.4 i skrzynia
- alufelgi 13"
- fotele Inter Groklin
- pełne ospojlerowanie orciari
- 4x tarcze
Minusy
- korozja
- wybite zawieszenie
- ciężko zamykające sie drzwi
- wyjący most
FSO Polonez Caro
* plusy: dobrze pali gumę ;P
* minusy: dużo pali =(
FSO Polonez Caro
+niscka cena zakupu za dosc obszerny samochod
+ tanie czesci zamienne
- zbyt wysokie zuzycie paliwa
FSO Polonez Caro
same plusy
FSO Polonez Caro
PLUSY:
- duży
- male spalanie
- w miare komforowy
MINUSY:
- wiek
- za malo mocy
FSO Polonez Caro
+ P O L O N E Z :)
FSO Polonez Caro
+ wygoda
+ duze wnetrze
+ niskie koszta eksploatacji
- spalanie
FSO Polonez Caro
PLUSY
TAKIE JAK MNINYSY
MINYSY
--SPALANIE
-- RDZA
FSO Polonez Caro
+ duze autko
+male spalanie
+malo awaryjne
+itd
- rdza ;/
FSO Polonez Caro
+ Tanie części zamienne
+ Duża dostępność części używanych
+ Małe koszty remontów
+ Wysokie bezpieczeństwo bierne
+ Prosta konstrukcja
+ Tylny napęd
+ Niska cena zakupu
+ Wnętrze mające polonezowski klimat
+ Praktycznie niezniszczalne tylne zawieszenie
+ Czujnik ciśnienia oleju
+ Niezawodny samochód jeśli chodzi usterki uniemożliwiające jazdę na trasie. Zawsze można przewidzieć zbliżającą się usterkę.
- Trochę za duże zużycie gazu, ale cena lpg wynosząca wtedy 1,20zł sprawiała, że nie zwracałem na to uwagi.
- Brak wspomagania
- Słabe wygłuszenie
- Za duża seryjna kierownica
- Troszku mało miejsca nad głowami na tylnych siedzeniach,
- Miękkie zawieszenie, chociaż po zmianie felg i dystansach nie przeszkadza mi tak bardzo.
-Zbyt długa droga hamowania i hamulce podatne na fading
- Słaby hamulec ręczny
- Rdzewiejące nadwozie
- Głośna praca tylnego mostu.
- przydałby się też większy lub głębszy bagażnik zwłaszcza, że w moim leży sobie jeszcze butla od gazu.
FSO Polonez Caro
+Duży wygodny polska technika za kilka lat to będzie oldtimer:))
-Saby silnik jak na takie spalanie.
FSO Polonez Caro
-wbrew pozorom wygodny
-tani w utrzymaniu
-czesci mozna kupic za grosze
-pakowny
FSO Polonez Caro
- maly promien skretu
- masa
- moc
+ twardy crash testy daje 5*
+ tylny naped
+ niskie koszty eksploatacyjne
FSO Polonez Caro
+wygodny
+zwrotny
+mało pali
-szybko pojawia sie rdza
-głośno chodzi
-chociaz po do daniu koni ma małe przyspieszenie
FSO Polonez Caro
ekonomiczny moze ktos nie uwierzy ale potrafi sie zadowolic ok 7,5 l .gazu po miescie :)
FSO Polonez Caro
USUNĄĆ KONTO
FSO Polonez Caro
Plusy:
- hamulce Lucas
- tanie części
- pojemny bagażnik
- tylny napęd
- bezawaryjny - jak się dba to się ma :D
Minusy: brak
FSO Polonez Caro
+przemieszcza sie
+kilka bajerów takich jak automatyczne włączanie ogrzewania tylnej szyby, wycieraczki sie włączają gdy pryśnie sie płynem i takie tam
+pojemny bagażnik
-dużo pali jak na swoje osiągi
-most wyje
-twarde siedzenia