facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 385 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opinie o samochodach FSO Polonez Caro

Strona 18 / 22

  • FSO Polonez Caro

    Plusy:
    -Bardzo wygodny i przestronny
    -Mało awaryjny
    -Tanie cześci
    -Naprawy w wiekszosci we włąsnym zakresie
    Minusy:
    -Mało elastyczny silnik ( 50 km/h - IV, 70 km/h - V)
    -Słabe wyciszenie
    -Nadwozie - jednak to nie sciema, ze Polonez zerdzewial, juz na desce kreslarskiej :)

  • FSO Polonez Caro

    Łatwy dostęp do części i niski koszt napraw. Idealny na polskie drogi.
    Przeszkadza hałas i niechlujne fabryczne wykonanie - jest co poprawiać :)

  • FSO Polonez Caro

    Plusy
    - silnik 1.4 i skrzynia
    - alufelgi 13"
    - fotele Inter Groklin
    - pełne ospojlerowanie orciari
    - 4x tarcze

    Minusy
    - korozja
    - wybite zawieszenie
    - ciężko zamykające sie drzwi
    - wyjący most

  • FSO Polonez Caro

    * plusy: dobrze pali gumę ;P
    * minusy: dużo pali =(

  • FSO Polonez Caro

    +niscka cena zakupu za dosc obszerny samochod
    + tanie czesci zamienne
    - zbyt wysokie zuzycie paliwa

  • FSO Polonez Caro

    same plusy

  • FSO Polonez Caro

    PLUSY:
    - duży
    - male spalanie
    - w miare komforowy
    MINUSY:
    - wiek
    - za malo mocy

  • FSO Polonez Caro

    + P O L O N E Z :)

  • FSO Polonez Caro

    + wygoda
    + duze wnetrze
    + niskie koszta eksploatacji

    - spalanie

  • FSO Polonez Caro

    PLUSY


    TAKIE JAK MNINYSY

    MINYSY

    --SPALANIE

    -- RDZA

  • FSO Polonez Caro

    + duze autko
    +male spalanie
    +malo awaryjne
    +itd

    - rdza ;/

  • FSO Polonez Caro

    + Tanie części zamienne
    + Duża dostępność części używanych
    + Małe koszty remontów
    + Wysokie bezpieczeństwo bierne
    + Prosta konstrukcja
    + Tylny napęd
    + Niska cena zakupu
    + Wnętrze mające polonezowski klimat
    + Praktycznie niezniszczalne tylne zawieszenie
    + Czujnik ciśnienia oleju
    + Niezawodny samochód jeśli chodzi usterki uniemożliwiające jazdę na trasie. Zawsze można przewidzieć zbliżającą się usterkę.

    - Trochę za duże zużycie gazu, ale cena lpg wynosząca wtedy 1,20zł sprawiała, że nie zwracałem na to uwagi.
    - Brak wspomagania
    - Słabe wygłuszenie
    - Za duża seryjna kierownica
    - Troszku mało miejsca nad głowami na tylnych siedzeniach,
    - Miękkie zawieszenie, chociaż po zmianie felg i dystansach nie przeszkadza mi tak bardzo.
    -Zbyt długa droga hamowania i hamulce podatne na fading
    - Słaby hamulec ręczny
    - Rdzewiejące nadwozie
    - Głośna praca tylnego mostu.
    - przydałby się też większy lub głębszy bagażnik zwłaszcza, że w moim leży sobie jeszcze butla od gazu.

  • FSO Polonez Caro

    +Duży wygodny polska technika za kilka lat to będzie oldtimer:))
    -Saby silnik jak na takie spalanie.

  • FSO Polonez Caro

    -wbrew pozorom wygodny
    -tani w utrzymaniu
    -czesci mozna kupic za grosze
    -pakowny

  • FSO Polonez Caro

    - maly promien skretu
    - masa
    - moc

    + twardy crash testy daje 5*
    + tylny naped
    + niskie koszty eksploatacyjne

  • FSO Polonez Caro

    +wygodny
    +zwrotny
    +mało pali
    -szybko pojawia sie rdza
    -głośno chodzi
    -chociaz po do daniu koni ma małe przyspieszenie

  • FSO Polonez Caro

    ekonomiczny moze ktos nie uwierzy ale potrafi sie zadowolic ok 7,5 l .gazu po miescie :)

  • FSO Polonez Caro

    USUNĄĆ KONTO

  • FSO Polonez Caro

    Plusy:
    - hamulce Lucas
    - tanie części
    - pojemny bagażnik
    - tylny napęd
    - bezawaryjny - jak się dba to się ma :D

    Minusy: brak

  • FSO Polonez Caro

    +przemieszcza sie
    +kilka bajerów takich jak automatyczne włączanie ogrzewania tylnej szyby, wycieraczki sie włączają gdy pryśnie sie płynem i takie tam
    +pojemny bagażnik

    -dużo pali jak na swoje osiągi
    -most wyje
    -twarde siedzenia

Strona 18 / 22

Losowe pojazdy

  • Ford Fiesta
  • Romet Pegaz
  • Volkswagen Golf
  • Opel Vectra
  • Yamaha Aerox 50
  • Zipp Simpli

Co robią kierowcy na PJ