+ Fajny wygląd
+ Duże i przestronne auto
+ Bardzo tani
+ Tanie części
+ Fajnie się prowadzi przy nie dużych prędkościach.
+ Każdy potrafi go naprawić :)
- Dużo pali! Za dużo!
- Rdzewieje
- Fabryczny silnik to budowa z lat 60 trochę zmodernizowana ale i tak bardzo w tyle za samochodami z tego okresu (1997).
+ Jeździ się prawie za darmo
+ Pojedzie na wszystkim
+ Zawsze dowiezie do celu
+ Mała awaryjność
+ Napęd na tył
+ Proste i tanie naprawy
+ Niezniszczalny silnik
+ Komfortowe fotele
+ Dużo miejsca
+ Odpali w największy mróz - śpisz spokojnie
+ Bogate hamulce
+ Bardzo bezpieczne auto
+ Doskonale wydajne ogrzewanie
- Brak klimatyzacji
- Duża pojemność (opłaty)
- Nietrwały układ kierowniczy (gałki + przekładnia)
- Zapiekające się hamulce
- Mały promień skrętu + brak wspomagania = cholerne problemy na parkingu. Ciężarówką mi się lepiej manewruję!
+ pojemy i obszerny i po włozeniu czegos ciezkiego do bagaznika nie kładzie sie na drodze tak jak np moja viki
+na nasze polskie dogi wydaje mi sie ze wytrzymałe zawieszenie tyle lat i nic nie było robione i jest oki
- blacharka i tyko tyle
+NISKIE SPALANIE LPG JAK NA POLONEZA Z DYSZAMI OD ŻUKA TYLKO 12 LITRÓW
+ZRYWNY I SZYBKI
+TANIE CZĘŚCI
+DUŻY I BARDZO WYGODNY
+CIĘŻKI I NAPĘD NA TYŁ
-WAŁ KORBOWY PODPARTY NA TRZECH PODPORACH PRZEZ TO KRÓTKA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA
FSO Polonez Caro
To auto ma same plusy :)
Minusów nie widzę
FSO Polonez Caro
+Polski
+Tylni napęd
+Dostateczna Moc
+Tanie częśći
- Już go nie mam:((;PP
FSO Polonez Caro
plus duzo miejsca w srodku i bagazniku minus spalanie c
FSO Polonez Caro
+ Fajny wygląd
+ Duże i przestronne auto
+ Bardzo tani
+ Tanie części
+ Fajnie się prowadzi przy nie dużych prędkościach.
+ Każdy potrafi go naprawić :)
- Dużo pali! Za dużo!
- Rdzewieje
- Fabryczny silnik to budowa z lat 60 trochę zmodernizowana ale i tak bardzo w tyle za samochodami z tego okresu (1997).
FSO Polonez Caro
wiecej plusów niż minusów
+ tanie części
+ niewielkie spalanie
+ wiek
+ rdza o nim zapomniała :)
+ przestronny i wygodny jak na polskie auto
- głośny
- czasami brakuje mocy
- design z lat 70
FSO Polonez Caro
Tylny napęd.
+ Wygodny.
+ Bezpieczny!!!
+ Pakowny.
+ Nieskomplikowany.
+ Tani w naprawie.
+ Samochod z DUSZĄ!
- Zużycie paliwa
- Korozja
FSO Polonez Caro
+ niskie spalanie jak na tę pojemność
+ tania eksploatacja
+ pojemne auto :)
- hałaśliwe wnętrze
- krokodyli kolor
- bez wspomagania
- jak dla mnie niewidoczny prędkościomierz
(zasłania go kierownica)
-brak obrotomierza
FSO Polonez Caro
+ Jeździ się prawie za darmo
+ Pojedzie na wszystkim
+ Zawsze dowiezie do celu
+ Mała awaryjność
+ Napęd na tył
+ Proste i tanie naprawy
+ Niezniszczalny silnik
+ Komfortowe fotele
+ Dużo miejsca
+ Odpali w największy mróz - śpisz spokojnie
+ Bogate hamulce
+ Bardzo bezpieczne auto
+ Doskonale wydajne ogrzewanie
- Brak klimatyzacji
- Duża pojemność (opłaty)
- Nietrwały układ kierowniczy (gałki + przekładnia)
- Zapiekające się hamulce
- Mały promień skrętu + brak wspomagania = cholerne problemy na parkingu. Ciężarówką mi się lepiej manewruję!
FSO Polonez Caro
szkoda pisac ;p
FSO Polonez Caro
+ Wygodny
+ Dużo miejsca w środku
- to napewno spalanie
- za słaby silnik
FSO Polonez Caro
plusem napewno była spora pojemnosc miejsca bagazowego jak i siedzacego
minusem spalanie
FSO Polonez Caro
---- rdza ----
++++ "dusza"++++
FSO Polonez Caro
+ pojemy i obszerny i po włozeniu czegos ciezkiego do bagaznika nie kładzie sie na drodze tak jak np moja viki
+na nasze polskie dogi wydaje mi sie ze wytrzymałe zawieszenie tyle lat i nic nie było robione i jest oki
- blacharka i tyko tyle
FSO Polonez Caro
Jakie minusy;) Polonezy nie kapią olejem, one tak znaczą swój teren:)
FSO Polonez Caro
+NISKIE SPALANIE LPG JAK NA POLONEZA Z DYSZAMI OD ŻUKA TYLKO 12 LITRÓW
+ZRYWNY I SZYBKI
+TANIE CZĘŚCI
+DUŻY I BARDZO WYGODNY
+CIĘŻKI I NAPĘD NA TYŁ
-WAŁ KORBOWY PODPARTY NA TRZECH PODPORACH PRZEZ TO KRÓTKA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKA
FSO Polonez Caro
+ seryjne wspomaganie (rewelacja !)
+ silnik - gaźnikowiec
+ to że to jest Polonez
+ spalanie jak na Poloneza
- są jakieś?
FSO Polonez Caro
ma jednego plusa-brak minusow;)
FSO Polonez Caro
"-"
- brak wspomagania,
- spore gabaryty zewnetrzne, ale na plus spory srodek;
"+"
- dobrze ogrzewanie,
- tani w eksploatacji,
- spory w srodku.
FSO Polonez Caro
plus blacharka w bdb stanie
FSO Polonez Caro
+:
* Zrywność
* Dużo miejsca z przodu i z tyłu
* Potrafi dorównać innym samochodom
-:
* Brak wspomagania