+manualna skrzynia biegów
+dosyc tani
+hamulce tarczowe (przód i tył)
+schowek na narzędzia pod siedzeniem
+V-max
+4T
-zbiornik 4.5l
-dużo osłonek
-wibracje
-pikanie w kierunkowskazach( które juz unieszkodliwiłem rozwalając głosnik)
Plusy:
-ładna stylistyka,
-2 schowki,
-manualna 4-biegowa skrzynia biegów (pół-automat),
-hamulce tarczowe,
-4t
-mocny i zrywny,
-coś więcej niż motorower,
-wygląda jak 125ccm ;),
-mało pali,
-blokada stacyjki,
-blokada kierownicy,
...i wiele wiele więcej ;)
+ DRAPIEŻNY WYGLĄD
+ 4 STOPNIOWA SKRZYNIA BIEGÓW
+ WYGODNY W KRÓTKICH I DŁUGICH TRASACH
+ SCHOWKI SĄ NIE ZA DUŻE ALE PRZYDAJĄ SIĘ NA DOKUMENTY ITP
+ BLOKADA STACYJKI
+ BLOKADA KIEROWNICY
+ WYŚWIETLACZ BIEGÓW
+ MAŁE SPALANIE
+ DŹWIĘK SILNIKA
+ HAMULCE TARCZOWE
PLUSY
+ mało pali
+ wygodny
+ schowki na dokumenty, telefon, itp.
+ fajny dźwięk
+ wygląd
+ hamulce tarczowe hydrauliczne
+ 4 biegowa manualna skrzynia (gdyby 4 miała taka moc jak 3)
MINUSY
- słaby pod górki
Zipp Shock
+ Lekki i zwinny
+ dwa hamulce tarczowe
+ Kola 17
+ Wygodny
+ Schowek
- Duzo plastikow
- zeby sie do kabli trzeba sciagac wszystkie plastiki
- brzydki przod
Zipp Shock
Plusy : dobry dla początkującego
Minusy : biegi są inaczej niż w motocyklach
Zipp Shock
+ szybki
+ tani
+ spalanie
+ dobre przyspieszenie
Zipp Shock
PLUSY ???
Brak minusów ;)
Zipp Shock
+manualna skrzynia biegów
+dosyc tani
+hamulce tarczowe (przód i tył)
+schowek na narzędzia pod siedzeniem
+V-max
+4T
-zbiornik 4.5l
-dużo osłonek
-wibracje
-pikanie w kierunkowskazach( które juz unieszkodliwiłem rozwalając głosnik)
Zipp Shock
+ małe spalanie (2,5-3l)
-słaby
-mały bak
Zipp Shock
+wygląd
+zrywny
+zawieszenie
+mała awaryjność
-spalanie
Zipp Shock
+Wygodny
+Małe spalanie
+Ładny wygląd
+Dobry v-max
+Mało wadliwy
+Manualna skrzynia biegów
+Wytrzymałe plastiki
+Dobra przyczepność
+B.Dobre hamulce
-Problem z elektroniką (musiałem wymienić regulator napięcia oraz rozrusznik padł)
Zipp Shock
dobry i oszczędny ale mało koni
Zipp Shock
+Wygodny,
+Jedyny taki w mieście,
+jedyny taki w Polsce :D,
+Dosyć szybki,
+Ekonomiczny,
+Lekki,
-tylko dosyć szybki.
-powrót drgania osłony.
- pier***one plastiki...
Zipp Shock
plusy
ładny wygląd
szybkie przyspieszenie
Zipp Shock
Plusy:
-ładna stylistyka,
-2 schowki,
-manualna 4-biegowa skrzynia biegów (pół-automat),
-hamulce tarczowe,
-4t
-mocny i zrywny,
-coś więcej niż motorower,
-wygląda jak 125ccm ;),
-mało pali,
-blokada stacyjki,
-blokada kierownicy,
...i wiele wiele więcej ;)
Minusy:
-brak obrotomierza :/ (już niedługo ^^)
Zipp Shock
+dobre prowadzenie
+spoko wygląd
+wygodny
-brak baku (chodzi mi o miejsce tu gdzie w zwyklych motocyklach)
-cienke opony
Zipp Shock
+ DRAPIEŻNY WYGLĄD
+ 4 STOPNIOWA SKRZYNIA BIEGÓW
+ WYGODNY W KRÓTKICH I DŁUGICH TRASACH
+ SCHOWKI SĄ NIE ZA DUŻE ALE PRZYDAJĄ SIĘ NA DOKUMENTY ITP
+ BLOKADA STACYJKI
+ BLOKADA KIEROWNICY
+ WYŚWIETLACZ BIEGÓW
+ MAŁE SPALANIE
+ DŹWIĘK SILNIKA
+ HAMULCE TARCZOWE
Zipp Shock
-słabe przyśpieszenie
Zipp Shock
Letko z górki, ciężko pod nią.
Zipp Shock
Plusy:
+ładna stylistyka
+tani
+2 schowki
+manualna skrzynia biegów
+hamulce tarczowe
+4t
Minusy:
-drgania przy wielki prędkościach
-słabe przednie światła
Zipp Shock
PLUSY
+ mało pali
+ wygodny
+ schowki na dokumenty, telefon, itp.
+ fajny dźwięk
+ wygląd
+ hamulce tarczowe hydrauliczne
+ 4 biegowa manualna skrzynia (gdyby 4 miała taka moc jak 3)
MINUSY
- słaby pod górki
Zipp Shock
+ małe spalanie
+ ciekawy wygląd
+ duże koła
+ 4 biegowa skrzynia biegów
+
- duża waga
Zipp Shock
+ manual
+ 4T
+ niewielkie spalanie
+ dobre przyspieszenie i V-max
- bak pod siedzeniem (mógłby być przed siedzeniem)
- wygląd