Plusy motoroweru:
-niskie spalanie 2,2 litra na 100km
-maksymalna prędkość 85 km/h
-cichy silnik
-dostępność w całym kraju z serwisem
-przy dłuższych trasach, tyłek nie boli ;p
Minusy:
-brak obrotomierza
-przy wzniesieniach widoczny brak mocy
-krótka gwarancja jedyne 5000km.
++++++++++++
+ male spalanie (2,5-3l)
+ design
+ DOBRE do roboty jeździć
+ prosta, tania konstrukcja silnika
+ nie słychać że to 50cc
+ mimo że na dystansach ok 50 km , nie odczuwam by się bardzo przegrzewał , aczkolwiek parę razy wyczułem że przydała by się ta chłodnica oleju
----------
-wolny
-słaby
-mały
-niewygodnie siedzenie solo,a co dopiero we dwoje - pasażer siedzi w połowie na aluminiowych uchywtach ,
-słaby dostęp , wszystko upchane,
-pożeracz opon , jeżdżę powoli a jest już trzecia przy przebiegu 15 tys,
-plastiki na dachówkę - chcesz wymienić żarówkę to musisz rozkręcić pół plastików,
-blaknące i żółknące klosze kierunków , nie dające się wypolerować,
-mały bak,
-seryjny system zmiany biegów , bardzo niewygodny dla wysokich osób,
-postojówka wypaliła dziurę w swoim kloszu,
-seryjna guma łącząca luftfilter z gaźnikiem pękła - łapie lipne powietrze , trzeba kombinować ( zastąpic kolankiem pcv 40mm)
-za kródka jedynka , reszta biegów za długa nie ma siły na 4 biegu
- wskaźnik paliwa kapkę uszkodzony - działa tylko ponad 1/4 skali
+ niskie zużycie paliwa
+ ładny wygląd
+ ładny dźwięk
+ dostępność części (w moim miejscu zamieszkania)
- po zrobieniy 1000km jednak stwierdzam że 4T 50ccm to troche za mało żeby gdzieś pomiędzy miastami posmigać
- słabe przyspieszenie
- tylko 4 biegi
- strasznie wąskie opony
+ male spalanie
+ super design
+ bardzo wygodny
+ z blokadami mozna jechac 60 km/h
+ ladna praca silnika
+ hamulce tarczowe hydrauliczne
+ 4 biegowa manualna skrzynia biegow
+moc
+zrywny
+szybki
+125ccm daje mu niezłego kopa w połączeniu z 14km i jego lekkością
+wygląd
+wygodny
+silnik 125ccm nie czuje kg jak sie jedzie w dwie osoby pod górke
+super przyspieszenie
+nie czuje górek
+v-max
+zajebiste hamulce
-te kurwa jebane chińczyki najebały tego plastiku jak huj, nie dawno linka z sprzęgła otarła mi się o kierownice i ją przewaliło, a żeby to znależć musiałem kurwa wszystkie plastkiki z przodu odkręcać, no kurwa kto nad tym myślał ?!
- pali 6 litrów , a bak ma tylko do 5 xd
+ 4 biegowa manualna skrzynia biegow
+ male spalanie
+ super design
+ bardzo wygodny
+ super dźwięk jak na taką pojemność
+ hamulce tarczowe hydrauliczne
Zipp Shock
+male zuzycie paliwa
+niezle osiagi
+design
+nie duze pieniadze
+spisal sie w lesie
-troszke za slaby silnik
-jedynka troche za krotka
-powoli wjezdza pod wzniesienia
Zipp Shock
+ Dynamiczny silnik
+ Niskie spalanie
+ Interesujący wygląd
+ Pojemny schowek
+ Dobre przyśpieszenie
+ Przyjemny dźwięk
- Cienkie opony
- Ciężki dostęp do akumulatora, świecy
- Słaba możliwość tuningu
Zipp Shock
Plusy motoroweru:
-niskie spalanie 2,2 litra na 100km
-maksymalna prędkość 85 km/h
-cichy silnik
-dostępność w całym kraju z serwisem
-przy dłuższych trasach, tyłek nie boli ;p
Minusy:
-brak obrotomierza
-przy wzniesieniach widoczny brak mocy
-krótka gwarancja jedyne 5000km.
Zipp Shock
+Mało pali
+Dobry V-max
+Fajny wygląd
+Jak na 4T to ma fajnego kopa ^^
-Wąskie opony
-Chłodzenie powietrzem(czasem zamula)
-OKROPNIE ŚLISKIE OPONY (wystarczy, że trochę popada i od razu dupa ucieka!)
Zipp Shock
++++++++++++
+ male spalanie (2,5-3l)
+ design
+ DOBRE do roboty jeździć
+ prosta, tania konstrukcja silnika
+ nie słychać że to 50cc
+ mimo że na dystansach ok 50 km , nie odczuwam by się bardzo przegrzewał , aczkolwiek parę razy wyczułem że przydała by się ta chłodnica oleju
----------
-wolny
-słaby
-mały
-niewygodnie siedzenie solo,a co dopiero we dwoje - pasażer siedzi w połowie na aluminiowych uchywtach ,
-słaby dostęp , wszystko upchane,
-pożeracz opon , jeżdżę powoli a jest już trzecia przy przebiegu 15 tys,
-plastiki na dachówkę - chcesz wymienić żarówkę to musisz rozkręcić pół plastików,
-blaknące i żółknące klosze kierunków , nie dające się wypolerować,
-mały bak,
-seryjny system zmiany biegów , bardzo niewygodny dla wysokich osób,
-postojówka wypaliła dziurę w swoim kloszu,
-seryjna guma łącząca luftfilter z gaźnikiem pękła - łapie lipne powietrze , trzeba kombinować ( zastąpic kolankiem pcv 40mm)
-za kródka jedynka , reszta biegów za długa nie ma siły na 4 biegu
- wskaźnik paliwa kapkę uszkodzony - działa tylko ponad 1/4 skali
DZIECIAKÓW CO PISZĄ ŻE ODBLOKOWANY MA 6 KONI
Zipp Shock
+ niskie zużycie paliwa
+ ładny wygląd
+ ładny dźwięk
+ dostępność części (w moim miejscu zamieszkania)
- po zrobieniy 1000km jednak stwierdzam że 4T 50ccm to troche za mało żeby gdzieś pomiędzy miastami posmigać
- słabe przyspieszenie
- tylko 4 biegi
- strasznie wąskie opony
Zipp Shock
+ male spalanie
+ super design
+ bardzo wygodny
+ z blokadami mozna jechac 60 km/h
+ ladna praca silnika
+ hamulce tarczowe hydrauliczne
+ 4 biegowa manualna skrzynia biegow
Zipp Shock
Plusy:
+wygląd
+nawet z blokadą jest szybki i zrywny
+super dźwięk
+hamulce hydrauliczne
+wygodny
+17" koła
Minusy:
-na razie nie stwierdziłem minusów
Zipp Shock
+moc
+zrywny
+szybki
+125ccm daje mu niezłego kopa w połączeniu z 14km i jego lekkością
+wygląd
+wygodny
+silnik 125ccm nie czuje kg jak sie jedzie w dwie osoby pod górke
+super przyspieszenie
+nie czuje górek
+v-max
+zajebiste hamulce
-te kurwa jebane chińczyki najebały tego plastiku jak huj, nie dawno linka z sprzęgła otarła mi się o kierownice i ją przewaliło, a żeby to znależć musiałem kurwa wszystkie plastkiki z przodu odkręcać, no kurwa kto nad tym myślał ?!
- pali 6 litrów , a bak ma tylko do 5 xd
Zipp Shock
+ 4 biegowa manualna skrzynia biegow
+ male spalanie
+ super design
+ bardzo wygodny
+ super dźwięk jak na taką pojemność
+ hamulce tarczowe hydrauliczne