+ Wygląd
+ Klank to poezja..
+ Małe spalanie
+ Szerokie opony - większy komfort jazdy bo nie odczuwa się nawet małych dziur na naszych ...ładnych polskich drogach:D
+ Bardzo dobra przyczepność
+ Łatwa skrzynia biegów
+ Czterobiegowy :D
+ Duży zbiornik paliwa, - 16 l.
+ Mocne światła.
+ Ładne przyspieszenie na trójce:D
- bardzo mały schowek (w sumie jedynie na dokumenty.)
- plastiki. Chociaż szczerze mówiąc jest to taki malutki minus dla pro50, ponieważ nie wiem jak u innych ale u mnie te plastiki brzęczą jedynie na dwójce, jak wrzucam trójkę to jedynie co słychać to ten piękny pomruk basowy ^^.
+ Piękna praca tłumika
+ Stylistyka
+ Duże koła
+ Mimo swojej wagi leci ładnie jak na 50ccm
+ Jest uważany przez innych uczestników drogi jako motocykl a nie 50 tka
+ Idealny jak na mój wzrost - duży
- Zegary nie są podświetlone
- Wadliwy obrotomierz ( ponoć w większości PRO 50)
- po przejechaniu 1000km -> brak ładowania na światłach mijania, wadliwy regulator napięcia ( wada fabryczna)
- Plastiki to jest porażka,
Zipp Pro 50
Plusy:
+mało pali
+zwinny
+piękny wygląd
+cudowny dźwięk z wydechu :)
Minusy:
-przy dużej prędkości chodzą plastiki
Zipp Pro 50
Plusy:
-wygląd
-dosyć zrywny
-mało pali
-piękny odgłos z wydechu :)
Minusy:
-Na razie nie dopatrzyłem się, ale pasażerowie skarżą się na siedzenie :)
Zipp Pro 50
+ Fantastyczny wygląd
+ Ciekawe brzmienie silnika
+ Dobrze wchodzi w zakręty
+ Dobra pozycja pasażera
- Brak schowków (jest ale bardzo mały)
Zipp Pro 50
+ Wygląd
+ Klank to poezja..
+ Małe spalanie
+ Szerokie opony - większy komfort jazdy bo nie odczuwa się nawet małych dziur na naszych ...ładnych polskich drogach:D
+ Bardzo dobra przyczepność
+ Łatwa skrzynia biegów
+ Czterobiegowy :D
+ Duży zbiornik paliwa, - 16 l.
+ Mocne światła.
+ Ładne przyspieszenie na trójce:D
- bardzo mały schowek (w sumie jedynie na dokumenty.)
- plastiki. Chociaż szczerze mówiąc jest to taki malutki minus dla pro50, ponieważ nie wiem jak u innych ale u mnie te plastiki brzęczą jedynie na dwójce, jak wrzucam trójkę to jedynie co słychać to ten piękny pomruk basowy ^^.
Zipp Pro 50
+ Piękna praca tłumika
+ Stylistyka
+ Duże koła
+ Mimo swojej wagi leci ładnie jak na 50ccm
+ Jest uważany przez innych uczestników drogi jako motocykl a nie 50 tka
+ Idealny jak na mój wzrost - duży
- Zegary nie są podświetlone
- Wadliwy obrotomierz ( ponoć w większości PRO 50)
- po przejechaniu 1000km -> brak ładowania na światłach mijania, wadliwy regulator napięcia ( wada fabryczna)
- Plastiki to jest porażka,
Zipp Pro 50
+Piękny wygląd
+Bas z wydechu to poezja
+ Żywotna jednostka
-Uciążliwe wibracje na wysokich obrotach (ale przypomina to żeby wbic 4 :D )
-Słabe przyspieszenie
Zipp Pro 50
+Wygląd prawdziwego ścigacza
+Bardzo małe spalanie
+Szerokie opony, duże koła
+Prosta skrzynia biegów
+głośny (w pozytywnym znaczeniu)
-70% plastik
-wystające kierunkowskazy
-brak schowka
Zipp Pro 50
Plusy :
+ Ładny wygląd
+ Pojemny bak
+ Podobno mało awaryjny
+ Szerokie opony.
+ Cztery biegi
Minusy :
- Trochę duży jak na mnie.