+Fajny dzwięk tłumik po wyjęciu środka
+styl jazdy
+nawet dobre opony
+szeroka tylna opona
-obrotomierz trzeba wyskalować
-plastiki
-linka prędkośćiomierza
-rama pęka jak umnie
+Wygodny
+Zawieszenie
+Piękny dźwięk basu z tłumika :)
+Wygląd... Ah... Wszyscy się patrzą pytają jaka pojemność no i laski lecą jak głupie :D
+B.duży bak
+Nawet dobre przyśpieszenie...
+Mało pali
+Duży
+Szerokie opony, nie jak w tych zetkach albo coś...
+Dobre hamulce p/ tarcza i tyl/tarcza :)
-Mały schowek
-Wibracje
-Słabe plastiki, ale u mnie nie pękają ;)
-Wystające kierunkowskazy
-Mocne żarówki z przodu przez co akumulator szybko się rozładowuję u mnie się rozładował po 410 km
-Obrotomierz
-Słabe podświetlenie zegarów
-Cięzki...
minusy
- niewygodne siedzenia
- mocno drgające plastiki
- rama którą spawał ktoś kto nigdy się tym nie zajmował po prostu niechlujnie i ta rama nie powinna być montowana na tak ciężki motor i jeśli ktoś chce montwać 125 to niech rozbierze motor do gołej rami i ją pospawa szczególnie przy mocowaniu silnika i całym tyle tam gdzie lampa bo u mnie trzymały ja 2 spawy a do tego zrobione tak że szkoda gadać
- niewidoczny wieczorem licznik (trzeba go wyskalować od nowa i podświetlić) nie jest to trudne
- brzęczący wydech już na 50-tce a na 125 to porażka z wydechem
- minusem w 50 są za szerokie opony ale na 125 jeździ się fajnie
PLUSY
+ MAŁO PALI NA 50 JAK I 125
+ DUŻY BAK
+ MOŻNA PRZEROBIĆ NA 125 CO ZROBIŁEM ALE TRZEBA SIĘ DO TEGO ZABRAĆ Z GŁOWĄ
+ DOBRZE SIĘ PROWADZI SZCZEGÓLNIE NA 125 Z TYMI OPONAMI
+duży
+małe spalanie
+szerokie opony
+bas z tłumika
+każdy sie ogląda i pyta o pojemność dziwiąc się, że to motorower :D
+pozyyyyycja za kierałką :D
-plastiki nie za bardzo wytrzymałe, ale wzmocniłem i nic do nich nie mam :)
-za mały schowek
-krótka jedynka
-przy mojej posturze troszke źle spogląda się na lusterka, ręce zasłaniają. :D
Plusy:
- duży zbiornik,
- ładnie się prowadzi,
- zrywny,
- niskie spalanie,
- piękny wygląd ;)
- bardzo dobre hamulce tarczowe p/t ;)
Minusy:
- brak skrzyni 6-cio biegowej ;D
i to chyba tyle.
Plusy
-wygląd ścigacza,
-świetny dźwięk,
-oszczędność paliwa(1,8-2,2);
Minusy
-podświetlenie liczników
-pękajace plastiki
-nie podokrcane śróbki
-po przejechaniu więcej nic 50 km na raz cierpły rece
+ wygląd
+ brzmienie
+ przyspieszenie
+ silnik
+ hamulce
+ oświetlenie (mocne reflektory przód i tył)
+ prowadzenie
+ pozycja za kierownicą
+ bezpieczeństwo
+ spalanie
+ pojemny bak
+ szerokie koła
+ dobre miejsce dla pasażera
+ rozrusznik elektryczny i CDI
+ mechaniczny ABS
+ cena
- plastiki
- drobne wady produkcyjne: ładowanie, wibracje, podświetlenie zegarów, obrotomierz, klosze kierunkowskazów (możliwe do wyeliminowania)
- waga
- mały schowek (zamykany i najważniejsze rzeczy się mieszczą ;) )
- wymaga stosunkowo częstej regulacji i smarowania
Zipp Pro 50
+Fajny dzwięk tłumik po wyjęciu środka
+styl jazdy
+nawet dobre opony
+szeroka tylna opona
-obrotomierz trzeba wyskalować
-plastiki
-linka prędkośćiomierza
-rama pęka jak umnie
Zipp Pro 50
+ Duży Bak
+ Super Wygląd
+ Małe Spalanie
+ Tłumik
- brak
Zipp Pro 50
+Mało pali
+Ładny, sportowy wygląd
+Rura wydechowa (każdemu się podoba :D )
+Przyjemna jazda
-Słabe ładowanie akumulatora
-Czasem na wysokich obrotach występują wibracje
Zipp Pro 50
+Wygodny
+Zawieszenie
+Piękny dźwięk basu z tłumika :)
+Wygląd... Ah... Wszyscy się patrzą pytają jaka pojemność no i laski lecą jak głupie :D
+B.duży bak
+Nawet dobre przyśpieszenie...
+Mało pali
+Duży
+Szerokie opony, nie jak w tych zetkach albo coś...
+Dobre hamulce p/ tarcza i tyl/tarcza :)
-Mały schowek
-Wibracje
-Słabe plastiki, ale u mnie nie pękają ;)
-Wystające kierunkowskazy
-Mocne żarówki z przodu przez co akumulator szybko się rozładowuję u mnie się rozładował po 410 km
-Obrotomierz
-Słabe podświetlenie zegarów
-Cięzki...
To tyle :) Mimo bardzo polecam Zipp\\\'ka :)
Zipp Pro 50
minusy
- niewygodne siedzenia
- mocno drgające plastiki
- rama którą spawał ktoś kto nigdy się tym nie zajmował po prostu niechlujnie i ta rama nie powinna być montowana na tak ciężki motor i jeśli ktoś chce montwać 125 to niech rozbierze motor do gołej rami i ją pospawa szczególnie przy mocowaniu silnika i całym tyle tam gdzie lampa bo u mnie trzymały ja 2 spawy a do tego zrobione tak że szkoda gadać
- niewidoczny wieczorem licznik (trzeba go wyskalować od nowa i podświetlić) nie jest to trudne
- brzęczący wydech już na 50-tce a na 125 to porażka z wydechem
- minusem w 50 są za szerokie opony ale na 125 jeździ się fajnie
PLUSY
+ MAŁO PALI NA 50 JAK I 125
+ DUŻY BAK
+ MOŻNA PRZEROBIĆ NA 125 CO ZROBIŁEM ALE TRZEBA SIĘ DO TEGO ZABRAĆ Z GŁOWĄ
+ DOBRZE SIĘ PROWADZI SZCZEGÓLNIE NA 125 Z TYMI OPONAMI
Zipp Pro 50
+ Fajnie wygląda
+ Pojemny bak
+ Basowy dźwięk
+ Dobre przyśpieszenie
+ Małe zużycie paliwa
- Dość duże wibracje, ale to już przeszłość bo zmodyfikowałem trochę ramę
- Pękające plastiki
- Mały schowek
Zipp Pro 50
+duży
+małe spalanie
+szerokie opony
+bas z tłumika
+każdy sie ogląda i pyta o pojemność dziwiąc się, że to motorower :D
+pozyyyyycja za kierałką :D
-plastiki nie za bardzo wytrzymałe, ale wzmocniłem i nic do nich nie mam :)
-za mały schowek
-krótka jedynka
-przy mojej posturze troszke źle spogląda się na lusterka, ręce zasłaniają. :D
Zipp Pro 50
Plusy:
-małe spalanie
-niezwykły wygląd
-dźwięk
-v-max
-duży bak
-zrywny
Minusy:
-1 bieg
-plastiki
Zipp Pro 50
Plusy:
-Sportowy wygląd
-Piękne brzmienie tłumnika
-Zrywny
-Mało pali
-Dobra pozycja kierującego
-Oglądają się przechodnie :p
Minusy
-Słabe oświetlenie licznika
-Mały schowek
-Światła świecą w niebo a nie na drogę :/
Zipp Pro 50
Plusy:
- duży zbiornik,
- ładnie się prowadzi,
- zrywny,
- niskie spalanie,
- piękny wygląd ;)
- bardzo dobre hamulce tarczowe p/t ;)
Minusy:
- brak skrzyni 6-cio biegowej ;D
i to chyba tyle.
Zipp Pro 50
Plusy
-wygląd ścigacza,
-świetny dźwięk,
-oszczędność paliwa(1,8-2,2);
Minusy
-podświetlenie liczników
-pękajace plastiki
-nie podokrcane śróbki
-po przejechaniu więcej nic 50 km na raz cierpły rece
Zipp Pro 50
+ Fajny wygląd prawdziwego ścigacza
+ Male spalanie
+ Szerokie laczki
+ Fajne brzmienie tłumnika
- Maly schowek
- Wystające kierunkowskazy
- Słabe plastiki
Zipp Pro 50
+ wygląd
+ brzmienie
+ przyspieszenie
+ silnik
+ hamulce
+ oświetlenie (mocne reflektory przód i tył)
+ prowadzenie
+ pozycja za kierownicą
+ bezpieczeństwo
+ spalanie
+ pojemny bak
+ szerokie koła
+ dobre miejsce dla pasażera
+ rozrusznik elektryczny i CDI
+ mechaniczny ABS
+ cena
- plastiki
- drobne wady produkcyjne: ładowanie, wibracje, podświetlenie zegarów, obrotomierz, klosze kierunkowskazów (możliwe do wyeliminowania)
- waga
- mały schowek (zamykany i najważniejsze rzeczy się mieszczą ;) )
- wymaga stosunkowo częstej regulacji i smarowania
Zipp Pro 50
+Male spalanie
+Dobrze trzyma się drogi
+Sportowy wygląd
+Dźwiek
-Plastiki
Zipp Pro 50
+zrywny(80ccm)
+duży bak
+mało pali
+wygodny
+dyży
+Motocylkiści się witają
+fajny wygląd
-2 kolory
Zipp Pro 50
Plusy:
-Wygląd
-Wydech piękne brzmienie
-Osiągi
-Duży zbiornik paliwa
-Mało pali
Minusy:
-Straszne wibracje przy dużej prędkości
Zipp Pro 50
+ Wygląd
+ Szerokie opony
+ Manualna skrzynia
+ Swietny dźwięk
+ Małe spalanie
+ Pojemny bak
- Kiepskie wykonanie
- Brak schowka
-
Zipp Pro 50
Plusy:
-Prędkość Max.
-Wygląd
-Komfort Jazdy
-Dźwięk
Minusy:
-Brak! :D
Zipp Pro 50
+Wygląd
+Basowy dźwięk
+Mało pali
+Duże koła
Zipp Pro 50
Plusy:
+ Zrywny
+ Wygląd
+ Dobre przyśpieszenie
+ Bas z wydechu
Minusy:
- Mały bagażnik
- Zegary słabo podświetlane
- Po 1000km. może paść Akumulator oraz skrzypieć amortyzator (tył)