Plusy :
+ Ładny wygląd
+ Pojemny bak
+ Podobno mało awaryjny
+ Szerokie opony.
+ Cztery biegi
+ Dźwięk
+ Niby w danych technicznych waga jest dosyć spora, jednak w jeździe tego praktycznie nie czuć.
+ W miarę dobre przyspieszenie
+ Dobra pozycja pasażera
Minusy:
- Krótki pierwszy bieg
- Brak schowków (jest ale bardzo mały)
- Wystające kierunkowskazy
- Brak zabezpieczeń częsci elektrycznych przed zalaniem (deszcz)
+Plusy+
+ Wygląd
+Dźwięk
+Osiągi jak na chińczyka xDD
+Szerokie opony (przód 110/70, a tył 140/70)
+i kilka jeszcze o których pewnie zapomniałem, jak uzupełniałem to okienkoo xD
-Minusy-
-Słabo podświetlony licznik
-Słabe ładowanie
-Fabrycznie brak jednej podkładki pod kierownicą, co powoduje wibracje ;p
+ desing
+ pojemny bak
+ bas z tłumika (poezja)
+ małe spalanie
+ świetna pozycja za kierownicą
+ dobry skręt kierownicy
+ dobry dla początkujących
+ przednie reflektory dają świetny wygląd
+ wyświetlacz zapiętego biegu
- wystające kierunkowskazy
- kopnik
- odsłonięty silnik
- 4 biegi
- wadliwy obrotomierz
- wibrująca rama podczas wysokich obrotów
- brak kontrolki temperatury oleju
- mały schowek
- krótki pierwszy bieg
Plusy:
+ Dobry wygląd
+ Ładnie pracuje
+ Dobrze się kieruje
+ Ładny silnik
Minusy:
- AKUMULATOR szybko się rozładowuje ale nie wiem jaka to przyczyna
- Sam plastik
- Kierunkowskazy są przykręcone ale się i tak machają
- Przy większych obrotach cały zipp drży
Plusy:
- zrywny
- duży bak
- małe spalanie
- dobrze się prowadzi
- duże koła
- noi ten basowy dźwięk ;p (jak rasowa 600-ta)
Minusy:
-Mały schowek
-Brakuje mocy ;/
PLUSY
+Wygląd-budzi respekt ;D
+wydech-piękny,rasowy pomruk basowy ^^
+v-max- okolo 90km/h
+Bajeranckie grube opony -trudno uwierzyć ze to 50
+duży zbiornik-max 15 l
+mało pali 2-3l zależy od powierzchni
+Każda panienka zarzuci oko!;pp
+tanie części i łatwa dostępność
+wygodna pozycja za kierownicą
+swoboda jazdy.ehh... ;D
NEUTRALNE
+/-czarny-ładny kolor ale po polnych trochę się kurzy
+/-schowek-mały ale jest!;>
+/-chińskie części ale składany w polsce(projekt cenionej firmy Zipp ,która stawia na innowacje xD)
+/-bieżnik-wbijają się kamienie a przy prędkości strzelają w owiewki
MINUSY
-obrotomierz-największa wada tego modelu(przy 1 tys realnie jest około 3 tys)!;/
-słabo podświetlone zegary- to podobno fabrycznie
-przy wysokich obrotach brzęczą trochę plastiki-ja u siebie to wyciszyłem;)
Zipp Pro 50
Plusy :
+ Ładny wygląd
+ Pojemny bak
+ Podobno mało awaryjny
+ Szerokie opony.
+ Cztery biegi
+ Dźwięk
+ Niby w danych technicznych waga jest dosyć spora, jednak w jeździe tego praktycznie nie czuć.
+ W miarę dobre przyspieszenie
+ Dobra pozycja pasażera
Minusy:
- Krótki pierwszy bieg
- Brak schowków (jest ale bardzo mały)
- Wystające kierunkowskazy
- Brak zabezpieczeń częsci elektrycznych przed zalaniem (deszcz)
Zipp Pro 50
+Plusy+
+ Wygląd
+Dźwięk
+Osiągi jak na chińczyka xDD
+Szerokie opony (przód 110/70, a tył 140/70)
+i kilka jeszcze o których pewnie zapomniałem, jak uzupełniałem to okienkoo xD
-Minusy-
-Słabo podświetlony licznik
-Słabe ładowanie
-Fabrycznie brak jednej podkładki pod kierownicą, co powoduje wibracje ;p
Zipp Pro 50
+Żywotność
+Małe spalanie
+Piękny wygląd
+Pojemny Bak
+"Kopka"
+Wydech
-Przyśpieszenie
-Moc
-Słabe ładowanie
-Przy upadku od razu dostają kierunkowskazy
Zipp Pro 50
+ Fajny wygląd
+ Małe spalanie
+ Dźwięk
+ Szerokie opony
+ Duży bak
- Słabe plastiki
- Zegary słabo podświetlane
- Słabe ładowanie
Zipp Pro 50
+ Fajny wygląd
+ Dobre przyspieszenie
+ Mało pali
+ Każdy myśli że to 125-tka
+ Wszyscy się oglądają
- Słabe ładowanie akumulatora
- obrotomierz przekłamuje
Zipp Pro 50
jak wszedzie
Zipp Pro 50
+ wygląd
+ spalanie
+ cena
- wibracje
- trochę niewygodne siedzenie
- mały schowek
Zipp Pro 50
PLUSY
+wygodny
+zrywny
+mało pali
+duży
+szerokie opony
+pojemny bak
MINUSY
-brak
Zipp Pro 50
Plusy:
- wygodny
-fajne przyśpieszenie na dwójce
-przepiękny wygląd
-pseudo "ścigacz"
-miekkie zawieszenie
-ABS
-oba hamulce hydrauliczne
Minusy:
-ciężko się manewruje
-krótka jedynka
-słabo oświetlone zegary
-i narazie tyle co zaobserwowałem
Zipp Pro 50
+ desing
+ pojemny bak
+ bas z tłumika (poezja)
+ małe spalanie
+ świetna pozycja za kierownicą
+ dobry skręt kierownicy
+ dobry dla początkujących
+ przednie reflektory dają świetny wygląd
+ wyświetlacz zapiętego biegu
- wystające kierunkowskazy
- kopnik
- odsłonięty silnik
- 4 biegi
- wadliwy obrotomierz
- wibrująca rama podczas wysokich obrotów
- brak kontrolki temperatury oleju
- mały schowek
- krótki pierwszy bieg
Zipp Pro 50
Plusy
-------
-Super wygląd
-Basowy dźwięk
-Duży bak
-Małe spalanie
-Duże koła
-Tanie części i łatwa dostępność
Minusy
-------
-Nieprzyjemne wibracje przy wysokich obrotach
-Mały schowek ale da się przeżyć
-Słabo podświetlone zegary
Zipp Pro 50
Plusy:
+ Dobry wygląd
+ Ładnie pracuje
+ Dobrze się kieruje
+ Ładny silnik
Minusy:
- AKUMULATOR szybko się rozładowuje ale nie wiem jaka to przyczyna
- Sam plastik
- Kierunkowskazy są przykręcone ale się i tak machają
- Przy większych obrotach cały zipp drży
Zipp Pro 50
Plusy:
- zrywny
- duży bak
- małe spalanie
- dobrze się prowadzi
- duże koła
- noi ten basowy dźwięk ;p (jak rasowa 600-ta)
Minusy:
-Mały schowek
-Brakuje mocy ;/
Zipp Pro 50
+ Fajny wygląd
+ Dobre przyspieszenie
+ Mało pali
+ Każdy myśli że to 125-tka
+ Wszyscy się oglądają
- Słabe ładowanie akumulatora
- obrotomierz przekłamuje
Zipp Pro 50
Plusy:
+ Duży
+ wygodny
+ duży zbiornik paliwa
+ małe spalanie
_______________
- mały schowek
- trzeszczące plastiki
Zipp Pro 50
+
Zipp Pro 50
+Wygodny
+Ładny wygląd
+Fajnie sie nim sklada na zakretach
+Piękny bas z tłumika
-Zły stosunek mocy do masy
-Plastiki
-Podświetlenie zegarów
Zipp Pro 50
Plusy:
- zrywny
- duży bak
- małe spalanie
- ładnie się prowadzi
Minusy:
- brzeczace plastki, ale tylko troche :)
- krótki pierwszy bieg
Zipp Pro 50
Plusy(+) :
-Zrywny
-Pojemny bak
-Wygląd
Minusy(-) :
-Brak !
Zipp Pro 50
PLUSY
+Wygląd-budzi respekt ;D
+wydech-piękny,rasowy pomruk basowy ^^
+v-max- okolo 90km/h
+Bajeranckie grube opony -trudno uwierzyć ze to 50
+duży zbiornik-max 15 l
+mało pali 2-3l zależy od powierzchni
+Każda panienka zarzuci oko!;pp
+tanie części i łatwa dostępność
+wygodna pozycja za kierownicą
+swoboda jazdy.ehh... ;D
NEUTRALNE
+/-czarny-ładny kolor ale po polnych trochę się kurzy
+/-schowek-mały ale jest!;>
+/-chińskie części ale składany w polsce(projekt cenionej firmy Zipp ,która stawia na innowacje xD)
+/-bieżnik-wbijają się kamienie a przy prędkości strzelają w owiewki
MINUSY
-obrotomierz-największa wada tego modelu(przy 1 tys realnie jest około 3 tys)!;/
-słabo podświetlone zegary- to podobno fabrycznie
-przy wysokich obrotach brzęczą trochę plastiki-ja u siebie to wyciszyłem;)